zerodazone Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Jeg har et 2,5" effekt anlegg under bilen min i dag, med en racing cat og en simons bakpotte..Men når jeg drar på så høres det nesten ut som om jeg har frieksos. Skikkeli jævli lyd.. Jeg har sett over hele anlegget og det finnes ingen lekkasjer. Kan det være noe som har løsnet i catalysatoren som ligger å vibrerer...? Noen steder på nettet de har nytt fult effektanlegg til en vectra 2000.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyy Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 jeg hadde en forferdelig "moped-lyd" i min 2000, men jeg tror du var grenrøre som lagde den lyden.. Vet de gåran å kjøpe simons effektanlegg fra kat og bak. Siter Seat Leon cupra tdi4 Accord 2,0 exi Vectra 2,0 16v -95 (Solgt) Manta GSI -86 (Prosjekt) Vectra 2000 4x4 -89 (Solgt) Ascona A -72 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg