OleC Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Jeg trenger hvite felger til min audi 90. Bare må ha det. 4-108. Send meg en pm eller mail, et eller annet hvis du vet om noe. Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Mars 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Noen som har noe erfaring med lakking av felger. Tenkte å kjøpe meg nye felger å så lakke de hvite, men er jo drit redd for at det skal bli stygt. 9 lapper for felger og 2 lapper for lakking rett i dass.... Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 kompis av meg som jobber med lakkering, lakkerte vinterfelgene på sin egen bil, og faren sin bil med superhvit. Ble helt strøkent resultat, og er fortsatt strøkent etter 2 år. Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Mars 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by gsxr600 kompis av meg som jobber med lakkering, lakkerte vinterfelgene på sin egen bil, og faren sin bil med superhvit. Ble helt strøkent resultat, og er fortsatt strøkent etter 2 år. forhørte meg litt ikveld, og mange som mener det samme som deg. så jeg får vel prøve da... så sant ingen har noen hvite å selge meg. Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg