vågsæter Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Heisann, har akkurat kjøpt en 99mod 320i touring med Bmw buisness radio i. Når jeg skrur på spilleren ber den om en kode, som jeg ikke har. Forrige eier har den heller ikke. Er det noen som vet råd? Må jeg til bmw forhandler? har tasta inn noen koder. Er det fare for å låse spilleren? Mvh Per Kristian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Har du tatt en tur innom den lokale BMW-sjappa? Vil tro at de har mulighet til å finne frem den koden til deg. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Hadde samme problem. Dra innom BMW forhandleren i nærheten av deg så skaffer de. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg