Dr_BASS Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Hei I forbindelse med en ferietur har jeg tenkt til å skaffe navigering. Sitter å vurderer ulike alternativer, tenkte først og fremst på å kjøpe en usb gps mottaker til pcen, siden jeg har bærbar fra før. Har også sett det dukke opp endel slike billige håndholdte greier Hva anbefales, pris er en viktig faktor, men også brukervennlighet og nøyaktighet er viktig Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Hvis du har symbian telefon så skal Wayfinder være veldig bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Sånn telefon har jeg dessverre ikke, dessuten kommer jeg nok til å sitte endel i tlf og da funker vel ikke navi? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Bluetooth forbindelsen mellom gps-boksen og telefonen vil jo funke selv om du snakker i telefonen. Og med symbian-telefon kan du multitaske akkurat som på pc, så programmet kan kjøre i bakgrunnen helt fint. Men hvis du bruker telefonen til noe annet så hjelper det vel ikke så mye. Dessuten suger bluetooth strøm når det er i bruk, så du bør ha billader. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Jeg vurderte også navigasjon en stund, men ble til at jeg kjøpte andre ting. Men den jeg så på var et tilbud obs hadde til 2999... og den er faktisk ganske så liten! Så den i en bil jeg kjørte en gang.. Følger med monteringssak til vindu osv, vet ikke hvordan type du hadde tenkt deg jeg...? Med ekstern skjerm osv blir det fort dyrt. Det samme med pda lignende vanligvis, men denne er billig! :) Mens nå tror jeg torshov har den til 3999, tilbudet til obs var kun en stund desverre...Kan jo godt hende det kommer tilbake ikke veit jeg... Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Har tittet litt på denne, men den har ikke kart for resten av europa kun skandinavia. trenger for tyskland, frankrike og italia også. Tror kanskje det billigste blir en gps mottaker til den bærbare, men er ute etter mer permanente løsninger enn det. Takker for svar og tar gjerne imot flere :) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 En løsning for din laptop er nok å foretrekke.. Billige systemer har ofte mye misvisning osv. Noe man ikke ønsker når man er på ferie :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Da dukker problemet opp med strøm da, må få en inverter? fra 12v til 220v, disse er vel billige for det er vel ikke store greiene en laptop trekker? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Da dukker problemet opp med strøm da, må få en inverter? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=119600&cks=PRL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 dette er budsjett navigering :D -d-e-n--s-e-r-i-ø-s-e--g-r-e-n-s-e---------------------------- Hvis du har laptop burde det være den desidert beste løsning med tanke på nøyaktighet/økonomi.. Du kan vel også få tak i spesielle bil-ladere til noen pc'r, da slipper du omformer hvis det er styr. Søk litt rundt på internatet, søk på f.eks *pcnavn*+bil lader Lykke til og god tur :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Får sjekke litt men tror jeg går for den adapteren til 350kr og gps til 700kr, får da navi til 1050kr noe som ikke er mer enn et par kartbøker :) Noen som har link til et gratis program med kart, eller evt andre "snuskete" løsninger.... SEND PM TAKK ! ;) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 sjekk PM og hvis noen andre lurer: sjekk http://www.carputer.no og forumet dems Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg