-cardudde- Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Yo! I desided to chop a Civic, again. I'm pretty satisfied with the result. What do you all think? Update, fixed the disk a bit: Peace! :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Bad klippet, flatt hjuloppheng! ta deg bedre tid!! Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Ser veldig skakt ut, vertfall når man kjenner igjen bodykitet og vet frontfangern ikke sitter sånn innover mot framdekket. Likte interiøret, men det er vel bare copy paste. Synes du har ødelagt lyktene. Prøv å finn nye donorer i bedre vinkler. Eller la være Copy/paste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Ser veldig skakt ut, vertfall når man kjenner igjen bodykitet og vet frontfangern ikke sitter sånn innover mot framdekket. Likte interiøret, men det er vel bare copy paste. Synes du har ødelagt lyktene. Prøv å finn nye donorer i bedre vinkler. Eller la være Copy/paste. For det første: Har aldri brukt den frontfangeren før nå. 2: Syntes lyktene var drit fete og valgte å putte de på Civicen. 3. Copy/Paste er noe jeg liker å gjøre, som dere har sett så ekke brushing helt min sterka side. Natta! :boxing Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 seriøst a mann, du har laget mer biler enn meg, langt flere.... skeiv fanger, skeiv bil, hjuloppheng sa du ? nei...det er det ikke...plukk av ett dekk på en bil og se hvordan det ser ut.... klippingen var fæl, rett og slett... du klarer langt bedre enn det der, ikke det beste jeg har sett av deg ! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 mye som ikke ser fint ut. det meste er komentert.. ta deg bedre tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg