Leif_Håkonsen Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Har kjøpt meg en 2.0i 130hk gsi motor og lurte bare litt på hvordan giren er satt opp i forhold til en vectra a 2.0i 8v? Er gsi`en mer lavgirt en vectraen? Føles ut som det. Får 60Km/t på første på vectraen,trur ikke jeg har hatt det på en gsi på første..Hvis den er det trur jeg jeg setter over vectra girkassen på gsi motoren! Devil Siter Ride it like you stole it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 en kamerat av meg har bytta fra 2.0 8v til GSI... samme som deg. tror ikke det ble noe spes. forskjell edit: litt trøtt enda ;) han brukte vectra girkassen Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Vectra kassen er en F16wr (wide ratet) Lange gir GSI kassen er F16cr (close ratet) Sport kasse som er tett steget. Får en mye kvasser bil med denne kassa. Ligger på litt høyere turtall, men er mere morsam og kjøre med. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif_Håkonsen Skrevet Juli 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Vectra kassen er en F16wr (wide ratet) Lange girGSI kassen er F16cr (close ratet) Sport kasse som er tett steget. Får en mye kvasser bil med denne kassa. Ligger på litt høyere turtall, men er mere morsam og kjøre med. Ok,takk for tipset! :) Trur jeg går for gsi kassen jeg! yodudehehe Er kjekt med en slik kasse på svingete veier!! Siter Ride it like you stole it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg