Shalabert Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Legger ut noen bilder av bilen min =) Kom med kommentarer, ting jeg kan gjøre osv. osv... Jeg kan si at fangere og skjørt blir det ikke noe av. Jeg går skole i lillehammer, og kommer til å bruke bilen mest der, også synes jeg det ser mer clean`t ut uten fangere. (Hvis du ikke har Golf4-look da selvfølgelig...) Det som er gjort med bilen er: Speil, badlook, chrome sideblink, montert grøftlys, vinge, senket 40/40, vr6 grill, vr6 leppe, crystal clear baklykter, sota blinklys foran, effektanlegg, k&n filter, og litt stereo :D OG JA, NYE HOVEDLYKTER ER PÅ VEI. FIKK TILSENDT FEIL AV MAXAM-TUNING!! Også lurer jeg på hvilke felger det er jeg har...?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 strøken og fin bil da. Liker svart, men kan ikke si jeg liker bakspoileren så mye:D men det er min smak :) ellers bra ! hehe Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 kan kanskje si meg litt enig, men den var på når jeg kjøpte bilen. Og det blir visst stygge merker om jeg skal fjerne den... så det får vi bare leve med :) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 absolutt en pen golf du har fått tak i der! Videre planer for den da? lykke til videre i allefall, ser deg sikkert tute rundt i byen når skolen din starter. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Har ikke noe videre planer egentlig. Ikke utvendig ihvertfall, utenom hovedlykter da, som er på vei. Kanskje noen chrome detaljer inne i bilen, nye instrumentskiver osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 PEN bil! Kan ennå ikke si jeg har sett den IRL, aldri ute å kjøre el? hehe.. Biltema spredere du å? :pray :pray Lyser de i vinkler hos deg el har du fått de til å lyse rett? :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet Juli 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Hehe... Den ene lyser som den skal, og den andre lyser opp i himmelen et sted :P Nei, du skjønner... Jeg går bare skole i lhmr, så kjøpte jeg bilen like før jeg dro hjem til trondheim på ferie... Men skal jo opp igjen i starten av august, så da kanskje... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Hehe... Den ene lyser som den skal, og den andre lyser opp i himmelen et sted :P Nei, du skjønner... Jeg går bare skole i lhmr, så kjøpte jeg bilen like før jeg dro hjem til trondheim på ferie... Men skal jo opp igjen i starten av august, så da kanskje... aha.. da skjønner jeg mer :P hehe er slik mine og, den ene rett ned , og den andre som den skal.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet Juli 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Lakkering av list blir vel forhåpentligvis før ferien er over. Hele veien rundt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 pen bil... mye er den senket? ah biltema spredere ja, mine å lyser der de føler for... Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet Juli 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Er senket 40/40 med bilstein (eller hvordan det skrives) dempere. Vurderer senkeskåler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 jeg hadde heller vurdert 60/60.. Blitt fint.. Den blir sååå mye råere når du møter den da.. :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 40 er egentlig nok bak. Kanskje den har sunket sammen litt, men foran er det plass til litt mer ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Hvilken farge er dette? Er det Black Magic svart fargen? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet Juli 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 hmm, si det... sort metallic! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg