Zetec Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Noen som har denne lakk koden? Når jeg spør billakkerer så sier de bare at de aldri har hørt navnet engang, da sier jeg, hvilken planet er du på egentlig? Dette er jo en kjent farge? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Den heter vel egentlig ikke RS-blå, den heter vel nogaroblau, og kommer i et par varianter. Jeg fikk tak i lakkoden til gamlegolfen min, og den var visstnok LZ5M (NOGAROBLAU PERLEFFEKT) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Den heter vel egentlig ikke RS-blå, den heter vel nogaroblau, og kommer i et par varianter. Jeg fikk tak i lakkoden til gamlegolfen min, og den var visstnok LZ5M(NOGAROBLAU PERLEFFEKT) Jeg vet også at den ikke heter RS-Blå, men du skjønte jo hva jeg mente? Og derfor synes jeg det var så rart at en lakkerer aldri hadde hørt ordet RS-Blå engang, og lakk koden stemmer nok den, virka kjent hvertfall, og den har perlemor effekt.. Lakket mondeoen i den fargen, og skal lakke noen ekstra deler, men hadde glemt koden.. Mange takk for hjelpen :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 står i serviceheftet, på side 2, som et klistremere.... gjør iallefall det på audien min (80) men den er tysk import da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg