quack Skrevet Mars 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2003 Er en jentegjeng her som trenger ny clutch til transiten sin. Russebil. Det er en 84-modell. Noen som veit hvor mye en ny koster? Evt. en pent brukt en? Noen som tilfeldigvis har en liggende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2003 Kan sjekke litt men da må jeg vite hva slags motor det er i den! I hvertfall om det er bensin eller diesel! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Mars 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2003 Seff, det må du jo vite. Har ikke sett bilen sjøl, så jeg veit ikke åssen motor som sitter der. Men det er i alle fall bensinmotor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Mars 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2003 http://www.mekonomen.no ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Mars 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by Henrik http://www.mekonomen.no ??? Fant ut litt mer nå! Koster 1962 kroner for en helt ny kløtsj hos dem. Fant også ut at man kan bruke kløtsjer til 2,0l helt opp til 88. Samma saken så vidt jeg kan forstå utifra sidene dems. Men jeg skulle gjerne hatt en pent brukt en istedenfor.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by quack Fant ut litt mer nå! Koster 1962 kroner for en helt ny kløtsj hos dem. Fant også ut at man kan bruke kløtsjer til 2,0l helt opp til 88. Samma saken så vidt jeg kan forstå utifra sidene dems. Men jeg skulle gjerne hatt en pent brukt en istedenfor.. Prøvd bruktbildeler.com? Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Mars 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by magzmod Prøvd bruktbildeler.com? Prøvde nå :) det er ingen kløtsj der, men massevis av gamle transiter rundt omkring. Får løpe til en av dem og skru av litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by quack Prøvde nå :) det er ingen kløtsj der, Det er fordi man kjøper ikke brukte clutcher og bremseskiver/klosser Russebil ? = ca 8 mann i bilen ? 1920 kr dele på 8 mann = 240 kr per pers skulle vell gå det ? Har dem kjøpt "pent brukte" russe klær og ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Mars 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by Henrik Det er fordi man kjøper ikke brukte clutcher og bremseskiver/klosser Russebil ? = ca 8 mann i bilen ? 1920 kr dele på 8 mann = 240 kr per pers skulle vell gå det ? Har dem kjøpt "pent brukte" russe klær og ? :) tror da ikke det. Sant nok, men om man er heldig og kan gjøre et scoop hos en høgger er jo ingenting bedre enn det. Veit ikke åssen det er i traktene dine, men her omkring får man garanti på delene man henter hos høggern.. og en ser jo fort om en brukt kløtsj er herpa eller ikke. Men det blei jo ikke akkurat dyrt for en ny en heller da, de er jo mange.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Kjenner du noen som driver med bil så kan du spørre dem om du kan kjøpe clutch i gjennom dem og da blir det fort -30% på prisen Er bilen relativt bra ellers så ville jeg helt klart investert i en ny skal du bruke opp bilen på jordet 18 mai så kan det mulig forsvares ....:) Ring romnes oxo 22683440 prøv å ha regnr tilgjengelig når du ringer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg