volvoraaner Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 som det står i tittelen har jeg om jeg kan kalle det et problem med min dumpventil. Jeg få ingen lyd ut av den nesten...er bare så vidt jeg hører den hvis jeg hører ekstra godt etter. Dumpventilen jeg har er en som ser slik ut: http://hem.passagen.se/fsierra/Dump.jpg . Må jeg bytte til en annen dumpventil for å få mere lyd eller er det noe jeg kan gjøre med den jeg har slik at det blir mere "liv" under panseret? på forhånd takk.. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 hmm får ikke opp noe fornuftig på den linken din..men sånn helt uten at jeg vet åssen dump du egentlig har, kan det jo virke som om du har stramm fjøra rimelig greit..stempelet kan muligns gå litt tregt inni? ikke så lett å si hva du kan gjøre ute å ha sett dumpen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Ikke noe frekt ment: Har du koblet på vaakum? :) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Ja. har koblet på vakuum... Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 hmm får ikke opp noe fornuftig på den linken din..men sånn helt uten at jeg vet åssen dump du egentlig har, kan det jo virke som om du har stramm fjøra rimelig greit..stempelet kan muligns gå litt tregt inni? ikke så lett å si hva du kan gjøre ute å ha sett dumpen.. Hmm...klarer å trykke den inn med fingeren da...er vel ikke for stram da? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Det at du ikke får lyd er fordi du har en resirk.ventil på turbo`n!! Få fjærnet den, å lag et blende lokk der, så får du lyd. Siter Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mo-racing Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 jupp det stemmer JAE. får du blendet den så går det mere luft ut i den nye dumpen. da blir det mere lyd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 All luften :) Siter Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mo-racing Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 det jeg mente jo balle hehe. :boxing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 det jeg mente jo balle hehe. :boxing Hehe...vet jo det nå da...etter at jeg fikk vite hva den tryk-klokka på turboen var til.. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg