-cardudde- Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Got borded so i made this. Most of the chop is C/P but some of it some brush. I know i didnt change the left light, i did it on purpose cause that is some of the style of the car. :lol: Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 bumpi :bump Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 :boxing :bump Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Må da være noen som vil kommentere den da.. :boxing Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 ok... Bad klippet! Devil :popcorn hehe legg mer arbeid i det! Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireBlazt Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Jepp, panser og lykter er værst.. ;) Siter Min BMW E39: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=116680 www.zargate.no - Møre og Romsdal's beste LAN party Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg