slitenvolvo Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Vet ikke helt om dette skal stå under "Lakk og Karosseri" men jeg prøver meg likevel. Etter krasj har jeg nå ett stykk helt ny blink/park lampe og ett stykk gammel. Dette ser litt merkelig ut , da den nye er mye klarere enn den gamle. Er den noen enkel måte å rengjøre den gamle slik at de ser like bra ut, eller må jeg belage meg på å kjøpe en ny en? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Spørs litt hvor bleiket selve plasten er, men klarlakk frisker opp fargene å får det til å se nesten nytt ut. Men husk å rengjør skikkelig godt og helst bruk 2K-lakk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Eller bare helt enkelt rubbe ned plasten med autosol e.l. slik at den får frem glansen igjen. Har gjort det selv med meget bra resultat! En ide er å gå over med vinyl/gummifornyer for å "mette" plastikken. Akkurat det samme prinsippet som med vanlig lakk ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg