RS2 Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by Andy156 Ok! :) Canon har "super night shot" som er i farger da.. Går ned til 0 lux på 650i versjonen. Har ikke sett noe test på det, men det høres jo ganske imponerende ut. ok nå holder jeg kjeft om kamra for denne gang:D :D Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hobnob Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 på mitt 550i kamera er det night modus opplegg.. dette funker DÅRLIG alt blir lyst.. dårlig fokus og bildet hakker da denne modusen krever mye av det som er inne i kameraet forhåpentlihvis så er det forbedret på 650i men ikke ha for høye forhåpninger jeg har fortsatt ikke trengt å filme i mørten :) Siter oahhhh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Originally posted by hobnob på mitt 550i kamera er det night modus opplegg.. dette funker DÅRLIG alt blir lyst.. dårlig fokus og bildet hakker da denne modusen krever mye av det som er inne i kameraet forhåpentlihvis så er det forbedret på 650i men ikke ha for høye forhåpninger jeg har fortsatt ikke trengt å filme i mørten :) Etter at jeg fikk høre hvor lang tid det tar å skaffe 650i og i tillegg har jeg surfet litt rundt og sett folk som ikke er helt fornøyd med inne-bilder. Så har jeg egentlig ombestemt meg! Jeg går for Sony PC8 i stedet.. Det finnes også på lager rundt om kring, hehehe... I tillegg har det 16:9 funksjon (jeg har widescreen tv så det er jo knall) og så har det sånn ta en liten film snutt hvert minutt type filming. Kan bli mye bra utsiktsfilmer av slikt.. Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg