zebcrusaders Skrevet Mars 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2003 Jeg trenger en Ford type 9 5-trinns girkasse i god stand. (sierra f.eks. Skal bygge den om til triumph'en min så clutchhuset trenger jeg ikke. Helst med girspak på. evt. en Cosworth kasse hvis god pris. Håvard 950 85158 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Du burde sjekke ut bruktbildeler.com. Der har høggere fra rundt omkring laga en egen bildeldatabase. Lurt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Har en bra MT 75 fra Sierra dohc liggende men den passer vel ikke? (Har mellomaksel også) Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zebcrusaders Skrevet Mars 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Tror ikke det. Den må ha demonterbart clutchhus. Tror ikke MT kassen har det. Haavard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg