kris123 Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Har en 1998 golf iv som har noen småproblemer. Hovedproblemet ligger vel i at den er litt vanskelig å starte. Mistenker temp føleren, og har kjøpt en ny. men, aner ikke hvor den skal. finner det ikke i den boka jeg har fra bilxtra. Så, om noen aner hvor den skal så kjempefint :) Noen som mistenker andre problemer enn med temp føleren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Har en 1998 golf iv som har noen småproblemer. Hovedproblemet ligger vel i at den er litt vanskelig å starte. Mistenker temp føleren, og har kjøpt en ny. men, aner ikke hvor den skal. finner det ikke i den boka jeg har fra bilxtra. Så, om noen aner hvor den skal så kjempefint :) Noen som mistenker andre problemer enn med temp føleren? Hvlken temp føler? Er det til kjølevannet (med 3 eller 4 poler)? På TDI sitter den på høyre siden av toppen, der vannslangen kommer inn... Litt vrien å komme til, sitter på en låseplate av bakelitt, pass på at du ikke knekker denne, må dras rett ut, ikke bøy!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Har en 1998 golf iv som har noen småproblemer. Hovedproblemet ligger vel i at den er litt vanskelig å starte. Mistenker temp føleren, og har kjøpt en ny. men, aner ikke hvor den skal. finner det ikke i den boka jeg har fra bilxtra. Så, om noen aner hvor den skal så kjempefint :) Noen som mistenker andre problemer enn med temp føleren? Hvlken temp føler? Er det til kjølevannet (med 3 eller 4 poler)? På TDI sitter den på høyre siden av toppen når du står foran bilen og ser ned i motorrommet..På baksiden, der kjølevannslangen kommer inn... Litt vrien å komme til, sitter på en låseplate av bakelitt, pass på at du ikke knekker denne, må dras rett ut, ikke bøy!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg