mini Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Spotta en overstylet hvit Toyota Celica for noen dager siden men sist idag på Stovner. Noen som vet noe om den? Det er også et stort Toyota emblem i bakruta. Er det no tess i den motoren eller er det bare masse styling? Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Ingen som har sett denne.. Lever den i undercover:P hehe Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 du ser den sikkert hvis du drar bort på shell i strømmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 hmm..var vel mange år siden stoVner ble kalt for stoffner..menmen..har nok sett bilen men vet ikke om noe mer enn det...hmmm... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neemi Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Var en på toyota-forumet som traff på han på Strømmen for ikke så lenge siden. Mente det var en helt vanlig 2-liter, som var stylet i hjel. Vet ikke selv, har bare sett den en gang når den kjørte forbi. Siter -Little blue angel- - Toyota MR2 1991 2,0 GTi - BMW 325i x Toyota Starlet 1985 Vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 hmm..var vel mange år siden stoVner ble kalt for stoffner..menmen..har nok sett bilen men vet ikke om noe mer enn det...hmmm... Hehe.. Ca hvor mange år siden? Artig navn anyway. yodude Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NExr4i Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 det er nok en 1,8 liter det ja. en kompiss av meg sin. han er fornøyd, det som teller.! Siter 1990 Ford sierra Xr4i 2,9i 12v - pioneer all around.! http://Www.Quickshine.no bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 det er nok en 1,8 liter det ja. en kompiss av meg sin. han er fornøyd, det som teller.! Er en '94 eller nyere da med andre ord? :) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NExr4i Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 ja er en T20 modell. (1994-1999) hans er en 1998. Siter 1990 Ford sierra Xr4i 2,9i 12v - pioneer all around.! http://Www.Quickshine.no bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
azt Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 er min bil det. er nok bare en 1.8l. har ikke råd til bil med så mye motor. kanskje det blir turbo til neste år, får se... neemi: han på toyota forumet hørte nok feil, har aldri sagt det er en 2liter. bilder: http://spaces.msn.com/members/andreaszt/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 fy faen så rå celica.. mn sku hatt anna farge da.. bli litt stuslig mæ kvit lixom.. mn mn..turbo bli nok bra da.. jeg veit om en som ha gt four.. som har en turbo motor i tr heim som venter på han.. da kjem den til å gå da... psjjj.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
azt Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 fy faen så rå celica.. mn sku hatt anna farge da.. bli litt stuslig mæ kvit lixom.. mn mn..turbo bli nok bra da.. jeg veit om en som ha gt four.. som har en turbo motor i tr heim som venter på han.. da kjem den til å gå da... psjjj.. takk takk. har også tenkt å hellakkere til neste år i candy-rød e.l. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neemi Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 neemi: han på toyota forumet hørte nok feil, har aldri sagt det er en 2liter. bilder: http://spaces.msn.com/members/andreaszt/ Det kan nok fort være ;) Synes bilen din er fin i hvit jeg da, er ikke så mange andre av den.....og hvertfall ikke som ser slik ut :) Siter -Little blue angel- - Toyota MR2 1991 2,0 GTi - BMW 325i x Toyota Starlet 1985 Vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet Juli 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 er min bil det. er nok bare en 1.8l. har ikke råd til bil med så mye motor. kanskje det blir turbo til neste år, får se... neemi: han på toyota forumet hørte nok feil, har aldri sagt det er en 2liter. bilder: http://spaces.msn.com/members/andreaszt/ Da kommer jeg sikkert til å se deg kjøre endel da. Ser du bor i ganske nærheten av meg. hehe.. Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
azt Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Var en på toyota-forumet som traff på han på Strømmen for ikke så lenge siden.Mente det var en helt vanlig 2-liter, som var stylet i hjel Vet ikke selv, har bare sett den en gang når den kjørte forbi. "stylet ihjel"...? mente du med det? :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg