Wrasko Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Rett før Elvestad så var det en bil som skulle svinge av, etter det så gasset jeg på. Liten stund etter så jeg at en BMW (kan ikke forskjellen på dem, sorry) kom hurtig bak meg, så da akselerte jeg litt bortover, og det virket som om BMW'en var en sprek sådan (eller var det pga at jeg kjørte 1,6 l?) Jeg så den ikke mer etter Askim, skiltet startet på DJ 738, var grønn-aktig (vanskelig å se med møkkete bakrute) Med tåkelys, bilen så veldig strøken ut, 90 talls ihvertfall :p (kanskje 2000 også for det jeg vet) Du lå bak en 2001 Citroën Xsara stv 1,6 16v i ca 160km/t i 4 gir. Jeg lurer ihvertfall på bilder og specs om den BMW'en :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Rett før Elvestad så var det en bil som skulle svinge av, etter det så gasset jeg på. Liten stund etter så jeg at en BMW (kan ikke forskjellen på dem, sorry) kom hurtig bak meg, så da akselerte jeg litt bortover, og det virket som om BMW'en var en sprek sådan (eller var det pga at jeg kjørte 1,6 l?) Jeg så den ikke mer etter Askim, skiltet startet på DJ 738, var grønn-aktig (vanskelig å se med møkkete bakrute) Med tåkelys, bilen så veldig strøken ut, 90 talls ihvertfall :p (kanskje 2000 også for det jeg vet) Du lå bak en 2001 Citroën Xsara stv 1,6 16v i ca 160km/t i 4 gir. Jeg lurer ihvertfall på bilder og specs om den BMW'en :p Var nok fordi du kjørte en 1.6L. Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg