kongen Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Er det noen person`er / firma`er som driver med montering av div styling på biler i Gjøvik,Hamar eller Oslo området ? Har Frontspoiler,bakspoiler og sideskjørt som skulle monteres og evt lakkeres. Ta kontakt med meg her eller på mail. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Vi kan gjøre det i Oslo. Art Racing på Gjøvik og Midtstranda Karosseri på Hamar gjør det også. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 jeg er ikke sikker, men jeg tror EyeCandy Racing i oslo gjør det... Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongen Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Bjerke Motorsport skrev: Vi kan gjøre det i Oslo. Art Racing på Gjøvik og Midtstranda Karosseri på Hamar gjør det også. Ok, mye tar dere for det da i Oslo? Det er sideskjørt,front/bak spoiler og 4 stk lister. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 kongen skrev: Ok, mye tar dere for det da i Oslo? Det er sideskjørt,front/bak spoiler og 4 stk lister. Du har PM. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg