Raggis Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Hei! Jeg har akkurat fått tilbake bilen ifra en ganske kostbar reparsjon. Registerreima tok kvelden, og dette førte til en del "hærverk" på min 96 modell 406 2.1 diesel. De har byttet ventiler, løftearmer + + +. Men en ting jeg hang meg opp i var at etter den var varmkjørt, ble ikke toppen etterstrammet. Nå er jeg langt ifra noen mekanikker, heller tvært imot. Men jeg trodde dette var normal prosedyre, så jeg spurte mekanikkeren som hadde skrudd på bilen. Han hevded da at dette ikke var nødvnedig disse bilene. Jeg kan nevne at dette ble ikke gjort på et merkeverksted. Har dere her noen meninger om dette, burde de ha etterstrammet toppen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Hei! Jeg har akkurat fått tilbake bilen ifra en ganske kostbar reparsjon. Registerreima tok kvelden, og dette førte til en del "hærverk" på min 96 modell 406 2.1 diesel. De har byttet ventiler, løftearmer + + +. Men en ting jeg hang meg opp i var at etter den var varmkjørt, ble ikke toppen etterstrammet. Nå er jeg langt ifra noen mekanikker, heller tvært imot. Men jeg trodde dette var normal prosedyre, så jeg spurte mekanikkeren som hadde skrudd på bilen. Han hevded da at dette ikke var nødvnedig disse bilene. Jeg kan nevne at dette ble ikke gjort på et merkeverksted. Har dere her noen meninger om dette, burde de ha etterstrammet toppen? Trolig så trenger du ikke det,mekanikeren har sikkert kikka på autodata angående tiltrekningsmomenter osv,står prosedyre der så.. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg