DynaCore Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Har nå fått et ganske så bra tilbud på en Mazda 323f- 91 Mod. Kan jo fortelle det jeg vet om den: 1,8 16v DOCH Motor Alarm Sentrallås Fet Frontfanger Sideskjørt Soting Alu Felger Servo osv.. Tilbudet jeg har fått er på 20.000. Noe jeg mener er billig. Bilen er ellers ganske så strøken, men noen små "feil" har den jo. Hva mener dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 høres jo ikke så gæli ut det der :) morsomme biler med gode motorer! pass opp for rust på hjulbuene bak, rust på evt. soltak... er vel det eneste jeg kommer på i farta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Oki. Takk for tipsene:) Noen andre som vet om noe man bør se etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninny Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Eg syns d va billigt for den bilen, har jo like bare 92-modell, å eg betalte ein go del mær for an. Min va jo 100% strøken då da. Itte et år har eg slark i hjuopphenge (normal slitasje), noe uvisst så stoppe bilen i periodar(men an fungere kver dag).....no sko eg nevna flære ting,mn har ingen. Resten så e gale e min egen feil. Einaste så e minuse me denna bilen e atte d e gnagar. Utenom d...heilt fantastiske bil å kjøra, min ruste jafall voldsomt lite, stort styling å motorpotensiale (sånn eg ser d ja),å et kjøp eg ikkje angre på. Kalla styling va d på "din?" Holdt jo nesten på å glømma d....sentrallåsen tar kveld om vinteren;) Siter Det går på fram :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Oki.. Jeg vet ikke hva stylinga heter, men det er iallefall fet framfanger, med passende sideskjørt! Skal prøve å få tatt noen bilder snart, så dere får se. Takker igjen for tipsene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Var det ikke Dette pakfeifer settet vi fant ut det var?? :) Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Ligna på det der ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 jeg har det på min :) artig kit det der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 jeg har det på min :) artig kit det der :) Hehe. Ja. har du senka bilen i tillegg eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 35mm, går helt fint det. :) er fortsatt grei høyde under fronten, men problemet er overhenget. nesa er jo på toppen av dumpa før hjulene løfter seg. derfor er det greit å ha litt høyde på den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Oki. nei, regner med jeg venter til våren med senking. Blir heller innkjøp av powerfilter og effektanlegg først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato323 Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 har samma framfangern på min 323 sedan æ... ligg 9.5 cm over bakken den.. (på d laveste fram) itj nå problem over dumpa d heller, men nedoverbakka der det flate ut etterpå, d e et anna kapittel! Fine fangera Siter -Cato- Mazda 323 sedan 1.8 GTX+ 4wd (Nytt prosjekt) Mazda 323 sedan 1.8I 2wd (Tidl. GTX. Gammelt prosjekt) VW Golf II (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 men nedoverbakka der det flate ut etterpå, d e et anna kapittel! Fine fangera hehe, spes, den glemte jeg.... da må man lirke litt av og til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg