United R Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Har tenkt å skaffe meg badlook. Lurer på om det er noen som vet hvor man for kjøpt panserforlengeren som man kan sveise på, og til hvilken pris og merke. MagnusS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo6N Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 http://www.in-tuning.de selger ingo noak sin badlook men du må regne med en del tilpassing av badlooken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 IKKE kjøp badlook sier jeg. Få heller en som kan det (som sikkert skal sveise den) til å skjære en til deg...2-3mm plate...Men du skulle jo hatt en carbon/stål å tatt mål av...Kanskje noen her på forumet kunne tegna en for deg på et stort papir og sendt deg. Kjenner du noen med en slik på bilen??? (carbon altså)Papir fra rull (bokhandel) og en sprittusj.....(whitboard tusj inntil bil som går av hvis uheldig og ta skikkelig tusj etterpå) Hadde jeg ikke solgt carbon badlooken skulle jeg tegna den for deg. Tror den fra Ingo Noak koster rundt 1500kr og den passer dårlig...lettere for sveiser med en annen en.... Bare mine tanker og tips! Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg