MUNKORAMA Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 har satt i g60 motor. når jeg vrir om nøkkelen forsvinner alt i diplayet(golf3 speedo). og rele nr 18 lager et klikk. noen som vet hva dette kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Tomt for strøm ??? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet Juli 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 fullt batteri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Hva motor styring bruker du ? Digifant ? Virker som om det er full kortsluttning en plass ? Blir noe varmt fremme om du holde nøkkelen en stund ? Dårlig kontakt mot jord mellom batteri og motor ? Edit : Rele 18 står som "Not in use " på mitt skjema ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet Juli 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 jeg har ikke sjekket om noe har blitt varmt foran der, men kan sjekke det ut. alt lys og sånn slukker når man vrir om tenningen. hvsi et rele klikker, er det da gåent eller gjør det bare jobben sin? bruker digifant ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Et rele lagger merkbar lyd når det jobber ... Virker som om du enten har ett batteri som lurer deg , eller en kortsluttning som tar all spenning når du prøver å starte. Prøv å mål spenningen på batteriet når du prøver å starte og alt blir mørkt.. Mål også spenningen på batteriet normalt .. Ta også å mål mellom ledningen inn på starter ( etter innslagsreleet ) og til jord. Hva motstand får du der ?? ( kan være gåen starter med kortsluttning .. ) Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet Juli 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 den står på 11volt enten man prøver å vri om eller ikke. starteren er ikke gåen. skal sjekke jordinger senere i kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddArild Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 jeg hadde samme problemet på min, da var det starteren...men hvis du sier at det ikke er starteren så..Mål deg frem til feilen da.. Siter * Golf 2 1986 (Vraket) * Golf 2 1992 (Vraket) * Golf 2 1985 (Solgt) * Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket) * Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Sjekk + polen og ledningene på batteriet:D Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg