J.C Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Trenger litt hjelp nå..Driver å kobler opp autronic smc sprut i bilen nå og skal bruke triggerenheten i orginalfordeleren..Er det noen som har koblingsjema til mazda mx6/626/ford probe 2.0l som jeg kan få kopi av.. Det haster Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verzutiko Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 2.0l? Er det en K-serie motor? Har bok til MX-3 som har K8 motoren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Juli 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 2,0l fs serie..ganske standard motor Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verzutiko Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Boka jeg hadde gjaldt for alle Probe modeller også, Chilton's Manual. Skal sjekke om jeg får skanna koblingsskjema. Er det et spesielt område du vil det skal dekke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verzutiko Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Hmm, sorry... Aner ikke hvorfor jeg plutselig dro inn Ford Probe i alt dette! Har koblingsskjema for MX6 også. Men det er MANGE sider å skanne, så hvis du kunne sagt hvilket område du må ha over så kan jeg sende det til deg hvis du fremdeles er interresert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaizer Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Trenger litt hjelp nå..Driver å kobler opp autronic smc sprut i bilen nå og skal bruke triggerenheten i orginalfordeleren..Er det noen som har koblingsjema til mazda mx6/626/ford probe 2.0l som jeg kan få kopi av..Det haster Hei! Sjekk med gutta på MX6.com. Garantert at du får det der. Lykke til! Gleder meg til å se hva bilen presterer til slutt. Kult prosjekt!!! :pray Mvh -R- Haugesund Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Det har ordna seg:) Ellers takk Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg