Gå til innhold

Aerodeck på lavbudsjett

Ranger emnet


KloA

Anbefalte innlegg

om understellet på 480en er lagd av lotus hjelper lite når hondaen er best :)

Rart du ikke nente hvem som var med på utviklingen av motoren foresten....

480 kom vel i 85 og aerodecken i 86. (skyt meg om jeg tar feil...)

 

Kloa:

Svinghjulet får du for 190 dollar ink frakt+ ca 300 nok i toll.kjøpes fra en på 3geez.6 uker leveringstid.

 

Jdm blinkersene må jeg ha 1000 for...(1 stk orginalt hos honda koster 1600)

 

Fjørene har "gi bort pris" 400

 

Alle biler får feil hjulvinkler etter senk-og det kan rettes. står div. om det på 3 geez

 

Øyvinds meninger får han stå for selv...

 

Edit: det var sef. HONDA blinkers jeg mente.surra litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten så jeg får en liten tåre i øyekroken her. Jeg hadde en sånn en som førstebil. Det holdt i hele 2 mnder før den landa opp ned. Faen...

 

Min var faktisk også rød, bare at min hadde automat og 105 hestern under panseret (gasser). Men den var kjapp i frasparket og lå noe helt utrolig godt på veien. Noe av det morsomste jeg har kjørt på svingete vei. Tydelig at Honda lyktes med et bra understell da de lagde den. Tør ikke tenke på åssen den hadde blitt med litt senk, stabstag og bedre dekk (jeg hadde 195/60-15)

 

Ang lakken, har du prøvd med autoglym paint renovator? Det funka noe helt jævlig på bilen min som er noe helt sinnsykt stygg i lakken (hvit bil) Fåes kjøpt på statoil. Anbefales virkelig.

 

Lurer på å kjøpe meg en ny sånn en en dag

 

Ps: et lite tips på vintern: Bruk den knappen som holder sprettlyktene oppe hele tiden så at de altid er oppe. Setter seg fort is i mekanismen så de kan fryse fast ganske lett :)

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang lakken, har du prøvd med autoglym paint renovator? Det funka noe helt jævlig på bilen min som er noe helt sinnsykt stygg i lakken (hvit bil) Fåes kjøpt på statoil. Anbefales virkelig.

 

jess, har nok prøvd det =\ uansett er det en del overflaterust som må tas, og ja : dette er den morsomste bilen jeg har kjørt, noen gang =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår