LandCruiser Skrevet Mars 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 Har et problem: Har lastet ned filen flt-stlg.bin fra dc++....Bruker daemon tools for å åpne street legal. Problemet er at hver gang jeg trykker på Street Legal inne på Min Datamaskin skjer det ikke noe verken når jeg trykker på "play" eller "install" knappen i autokjør-vinduet! Og hvordan kan jeg få street legal i en egen mappe? Skulle gjerne lagt til div. patcher og slikt! Kan noen hjelpe meg!??!? *FORTVILET":( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LandCruiser Skrevet Mars 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Okay, jeg fant det ut...Svidde av hele Street Legal på en cd....Så la jeg hele greia over på pcen, trykket på street legal ikonet men bare en sånn dos-ting kom opp i noen sekunder, og forsvant igjen..Deretter trykket jeg på SETUP OG DATA, og trykket på street legal-fila...Da kom det bare at programmet svarer ikke! Kan noen hjelpe meg!??!:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg