Gå til innhold

Four-link på 240

Ranger emnet


SandemRacing

Anbefalte innlegg

regna med han spurte om four link? eller kanskje han mete wattlinken.. :wonder

 

anyway, han har jo fått svar av deg/meg nuh..hehe

 

kjører du four link er det jo ikke vanlig å bruke foringer, er jo stål mot stål..foringer er feigt..hehe..

 

for å oppsumere : four-link og watt link gir bedre veigrep, raskere start, og flere justeringsmuligheter..

 

når man har forulink er det også vanlig å bruke coilovers..

 

Ok. Har fått svar på det jeg lurte på :) Tror jeg skal holde meg til bedre stab-stag forran og bak + bytte ut foringer, og tårnstag i motorrommet, eller hva det heter...

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke et prosjekt jeg tør starte!!

nå er endelig bilen min kjørbar, med TrueTrac diffbrems :)

 

men, jeg ville likt å sett det.

 

jeg ville også likt å sett volvo 480 med feks s40t4 motor..

har sett folk bygger om 480 med 960 multilink bakhjulsoppheng og b230 motor. (RWD!!)

 

tenk hvor digg den bilen må være da, med lotus understell!! :)

så en til salgs på blocket.se for 40.000kr (bilcross, proff bygget)

(lenge siden jeg så annonsen).

 

anyhow:

jeg ville ikke tatt nylonforinger på gatebil.. blir for mye støy!

om det er banebil, kan man ta aluforinger også..

men, det vibrerer noe jævlig i forhold til polyurethane, som jeg mener er det beste til gatebiler.

 

 

 

ang. 480 du prata om.. ta en kikk her.. http://www.motorsportavisen.no/ så trykker du på bruktbørsen i menyen og på "selges".. der litt nede på lista ligger det en sånn bil.. (rallycross nasjonal..)

-98 Volvo 945 turbo (bruksbil) :

 

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke et prosjekt jeg tør starte!!

nå er endelig bilen min kjørbar, med TrueTrac diffbrems :)

 

men, jeg ville likt å sett det.

 

jeg ville også likt å sett volvo 480 med feks s40t4 motor..

har sett folk bygger om 480 med 960 multilink bakhjulsoppheng og b230 motor. (RWD!!)

 

tenk hvor digg den bilen må være da, med lotus understell!! :)

så en til salgs på blocket.se for 40.000kr (bilcross, proff bygget)

(lenge siden jeg så annonsen).

 

anyhow:

jeg ville ikke tatt nylonforinger på gatebil.. blir for mye støy!

om det er banebil, kan man ta aluforinger også..

men, det vibrerer noe jævlig i forhold til polyurethane, som jeg mener er det beste til gatebiler.

 

 

 

ang. 480 du prata om.. ta en kikk her.. http://www.motorsportavisen.no/ så trykker du på bruktbørsen i menyen og på "selges".. der litt nede på lista ligger det en sånn bil.. (rallycross nasjonal..)

-98 Volvo 945 turbo (bruksbil) :

 

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår