RayBay Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Hei hei... Har tenkt å prøve meg på å montere sentral lås og shavedor kit, men har ikke så mye peiling. Noen som har montert dette og kan fortelle hvordan dette skal gjøres? Hvor de forskjellige ledningene skal. Shavedor kit: http://www.autospar.no/goxdb000[00992].html Sentrallås: http://www.autospar.no/goxdb000[00993].html Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Det er ikke vits med sentrallås på en bil uten dørhåndtak ????? hva er vitsen med å låse en bil som ikke kan åpnes fra utsiden ??? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Znip Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 fordi man må ha lås med fjernkontroll? Siter - 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK] X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt! X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK] Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Znip: Akuratt ;) Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Znip Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 men den sentrallåsen du ga url til, er ikke med fjernkontroll da.. men det er denne: http://www.autospar.no/show.asp?page=goxdb000[00991].html Siter - 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK] X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt! X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK] Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Ok.. Takker :) Men noen som har peiling? Sonic: Hadde vel ikke giddet å forklare hva som må gjøres, siden du har montert dette før. Dere andre kan også forklare :p Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Znip Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Ok.. Takker :) np :) ja, hadde vært greit hvis noen som hadde gjort dette før kunne fortalt litt. skal gjøre det samme på min golf når den ankommer jeg også :) Siter - 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK] X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt! X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK] Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 fordi man må ha lås med fjernkontroll? FEIL! Som sonick sier trenger du ikkje sentrallås fordi at en dør som ikkje har håndtak kan ingen åpne utenifra! MEN du trenger solenoider som åpner dørene, eller ihvertfall på førersiden. Skulle tro at om det er et komplett kit for shaved doors så følger det med slike solenoider. En sentrallås bare låser og åpner dørlåsen, den åpner ikkje døra. PS: en mulighet er at du trenger fjernstyringen fra en sentrallås til å styre solenoidene, men igjen skulle jeg tro at en fjernkontroll følger med i et komplett kit. Og til slutt et lite tips: styr unna autospar! :bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Får ikke linkene til autospar til å virke å finner det heller ikke på sidene. Et kjapt søk fant jeg dette : http://www.monstermarketplace.com/Automotive/Landing2407a37.html Der får du en fjernkontroll som åpner hver dør ( en knapp for hver - 4 dører ) Du får kit til 2,3,4 og 5 dører (til bagasjerom også ....) Disse "shaved dor kittene " inneholder en fjernkontroll som gir signal til en solenoid som åpner døren. Låsing / sentrallås er da fulstendig bortkastet. Alarm kan alikevel være greit å ha - men disse kobles ikke sammen. Sjekk at det er egen fjern kontroll med i kittet du har sett på , er det det trenger du kun dette kittet. Jeg ville kjøpt slik at jeg hadde hatt på bagasjerommet også. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Hmm... Blir det ikke lettere å åpne døra vis den ikke er låst? tenke på tyveri osv. ? Sonic: Takker :) Jeg trenger til 3 dørs, dørene og bakluke. Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Hmm... Blir det ikke lettere å åpne døra vis den ikke er låst? tenke på tyveri osv. ? Sonic: Takker :) Jeg trenger til 3 dørs, dørene og bakluke. Hvordan kan det bli lettere når den ikke har håndtak ??? En golf 2 er den letteste bilen vi dirker opp på jobb. ( Dirker opp bilene til de som har låst seg ute ) Og det gjør ikke noe forskjeld om du låser den eller ikke... Beste er vel egentlig å fjerne håntak - blir nesten umulig da .. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Okey da ;) Noen som har montert shavedor kit, som kan forklare meg hvordan det gjøres? Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg