Turbo_Dos Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Hei Folkens..... har netopp fått kortet Og ny bil altså mazda 323 men vannpumpa gikk til helvette Og jeg begynner å se svart, med engang jeg får kortet går bilen til helvette... noen som kan forklare meg hvordan du skifter denne vannpumpa til en som aldri har skrud noe bil før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Hei Folkens..... har netopp fått kortet Og ny bil altså mazda 323 men vannpumpa gikk til helvette Og jeg begynner å se svart, med engang jeg får kortet går bilen til helvette... noen som kan forklare meg hvordan du skifter denne vannpumpa til en som aldri har skrud noe bil før? Hei. Avhengig av hvilken årsmodell det er (om den har reg reim eller kjede), så vil jeg anbefale om du har register reim, så sett bilen til noen som har peiling. Bli med dem under jobben, og se og lær. Er det registerkjede på den, kan du forsøke selv, for der er det begrenset med ting man kan ødelegge. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Hei... det er reim ja.... er det ikke bare å skru av vannpumpa som har 2skruer Og ta av reima sette i ny vannpumpe å skru fast? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Hei... det er reim ja.... er det ikke bare å skru av vannpumpa som har 2skruer Og ta av reima sette i ny vannpumpe å skru fast? :) Hei. Ingen vannpumper på noen Mazda-motor sitter med 2 skruer. Jeg skal ikke krangle med deg, det er din bil. Men jeg hadde helt seriøst fått med meg noen som har gjort dette før. Men bare sett igang, du.. well mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Hei. Ingen vannpumper på noen Mazda-motor sitter med 2 skruer. Jeg skal ikke krangle med deg, det er din bil. Men jeg hadde helt seriøst fått med meg noen som har gjort dette før. Men bare sett igang, du.. well mvh yes sir :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 da er problem løst..... 3 skruer, Dytta dynamonen sånn at reima kom lett av.... Tok av den slangen + røret så var dritten av så Dro jeg på bil opphøggern Og fikk meg en ny pumpe satt den på Og alt ble bra til slutt.... the end..... koselig at alt ender med en Fin slutt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 happyhappy den er fin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 kjøper ikke vannpumper på hoggeri.. hehe Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Juli 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Jeg vet det..... men jeg koster ikke på den bilen noe mer, har kosta på den nok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Juli 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Fikk foresten Eu ok på den i dag... :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg