-zlurv- Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Jeg drev og lekte meg litt med en Golf. Dette er den første som jeg har lagdt Carboon panser/speil/lippe.. :) Org. bilde: modden min: Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 så grei ut denne, men jeg likte ikke fargen eller de lyktene hehe carbonpanseret så bra ut det syns jeg, men sotinga av rutene var ikke bra, ser for matte ut. bakhjulet er for mye "inn" i bilen etter min smak hehe fiks dette og bilen vil bli bra den :) det er hvertfall min mening. har modda den der jeg og, akkurat gjort en oppdatering på min men tror ikke jeg legger den ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 så grei ut denne, men jeg likte ikke fargen eller de lyktene hehecarbonpanseret så bra ut det syns jeg, men sotinga av rutene var ikke bra, ser for matte ut. bakhjulet er for mye "inn" i bilen etter min smak hehe fiks dette og bilen vil bli bra den :) det er hvertfall min mening. har modda den der jeg og, akkurat gjort en oppdatering på min men tror ikke jeg legger den ut Sotingen vil jeg ikke fikse, siden d sitter en mann der som ser ut som halv broren til saddam i den.. :popcorn Men Bakhjulet så jeg ikke før nå, så d blir fikset.. ;) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 du trenger ikke fjerne sotinga, bare gi den litt mer...refleksjoner kanskje...så den ser mer ekte ut...du kan jo fjerne broren til saddam da, det gjorde jeg på min hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 prøvde å få på mer refleksjon... :) Noen flere kommentarer? Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 ble bedre denne, men du har glemt å sote rutene du ser gjennom frontruta. de er like mørke som resten, de må være mørkere ;) stå på har forresten fiksa litt på min, non småfeil o.l + nye hjul poster den her jeg hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Glemt å hva for no? :watchout Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 sote rutene på venstre side av bilen...de du ser gjennom frontruta...de er like mørke men siden du ser de gjennom frontruta skal jo de være mørkere....skjønte du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 ja?.. jeg har sota de sånn.... at jeg tok de som du ser gjennom front ruta og d! Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 ble bedre denne, men du har glemt å sote rutene du ser gjennom frontruta. de er like mørke som resten, de må være mørkere ;) stå på har forresten fiksa litt på min, non småfeil o.l + nye hjul poster den her jeg hehe Rally med såpass store felger og skiver bak, samt lav og bred???? rally?? - eller kappløp.. få på noe mer innsug og uttak av luft, litt bur og r-seter iallefal.. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Rally med såpass store felger og skiver bak, samt lav og bred???? rally?? - eller kappløp.. få på noe mer innsug og uttak av luft, litt bur og r-seter iallefal.. vel nå er det rallye den heter orginalt, gidder ikke skifte navn på bilen forde...kan si at dette er streetlooken....når det er dags for skogen tar vi luftfjerene og hever bilen og setter på årntli rallyhjul og ny front, nye seter, veltebur og hele pakka... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg