Gran Skrevet Mars 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2003 Resultat: Du har mengder med sex-appeal. Score: 82% Du har sex-appeal så det holder,- for noen kan det kanskje bli for mye. Din sjarm, styrke, utstråling og selvtillit kan kanskje skremme enkelte mennesker. På den annen side,- du skal ikke beklage din evne til å gå stolt og rakrygget. :D :D :D Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2003 hmm.. hva er så mye vits med å ha mye% på en jævla internett test NÅR DU SUGE BIGTIME I SENGA!!!!! ?? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaftetryne Skrevet Mars 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Fint vær, forresten... Heilt klart! lol Siter Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt. Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Mars 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2003 Du har mengder med sex-appeal. Score: 84% Du har sex-appeal så det holder,- for noen kan det kanskje bli for mye. Din sjarm, styrke, utstråling og selvtillit kan kanskje skremme enkelte mennesker. På den annen side,- du skal ikke beklage din evne til å gå stolt og rakrygget. :D jaja.. det får holde... :) Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PorscheFreak Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Du har en del sex-appeal. Score: 51% Din sex-appeal skremmer ingen, og ingen føler seg overkjørt av din selvtillit eller din styrke. Med et vennlig smil om munnen, er det ingen som kan unngå å la seg sjarmere av deg. Siter Jaja.. *lete febrilsk etter bil* Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;) --- (x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann) --- /out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by rdl 69% men faen te masse dumme spm.. -dusjen..... jeg dusjer jo MED dama... klart hu får se alt.. -løpe naken i stor gata...hvorfor? -forstiller meg selv som hvem?.. forrest gump så klart! DoH! -hvem film vil du se?. BRYR MEG I RÆVA!:.. -dama tar på deg hva gjør du. jeg hjelper til... viser ikke hvordan det skal gjøres! Pokkers dumme spm ass.... skjønte egentlig lite vits med den menmen... shajt.. Sjekk ut denne... fra danske båten!... Legg merke til gamlingen som ser på! http://www.rdlx3m.com/video/danskebaaten.wmv Filmen funka ikke :rolleyes: Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by CivicVTEC Filmen funka ikke :rolleyes: Funka ikke til meg heller!! Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Resultat: Du har mengder med sex-appeal. Score: 81% Du har sex-appeal så det holder,- for noen kan det kanskje bli for mye. Din sjarm, styrke, utstråling og selvtillit kan kanskje skremme enkelte mennesker. På den annen side,- du skal ikke beklage din evne til å gå stolt og rakrygget. :D :D Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg