Gå til innhold

LFS S2 tråden

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Regner med at du ikke får til skikkeliog awd drifting?

 

FZ50 er fett, men får ikke mye røyk når jeg bruker tastatur og mus!

 

Hvorfor skulle man få mer røyk av å bruke ratt og pedal?

Mengden røyk er stort sett enten "av eller på" i LFS da ;)

 

Det er veldig lett å hente inn en AWD hvis du oversatser. Og det er lett å holde en sladd.

RWD er mye mer "balansering". Tror det er det han tenker på.

-1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4

-1982 BMW 525i *Solgt*

____________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle man få mer røyk av å bruke ratt og pedal?

Mengden røyk er stort sett enten "av eller på" i LFS da ;)

 

Det er veldig lett å hente inn en AWD hvis du oversatser. Og det er lett å holde en sladd.

RWD er mye mer "balansering". Tror det er det han tenker på.

 

 

Vel.... når dekka er varme kommer det mer røyk.... når dekka er veldig varme kommer det mer... med ratt og pedaler kan jeg styre gassen... med keyboard og mus er det bare av/på når det gjelder gass.... gir man for mye gass går man rundt... skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.... når dekka er varme kommer det mer røyk.... når dekka er veldig varme kommer det mer... med ratt og pedaler kan jeg styre gassen... med keyboard og mus er det bare av/på når det gjelder gass.... gir man for mye gass går man rundt... skjønner?

 

Alright, if you say so. Sliter ikke så mye med det selv så klarte ikke se for meg det som et problem bare. :)

 

Edit: Apropos det, nå blir det DFP på meg snart :driving

-1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4

-1982 BMW 525i *Solgt*

____________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være ekkel eller noe, men begynner å bli litt lei av at dere kaller denna rompedrassinga drifting... Du drifter ikke ved å kjøre en FWD bil med brekke på gjennom hele svingen bare så det er sagt. Mann dere opp og kjør RWD som ekte driftere ;P

den bilen de bruker er faktisk 4x4 hellothere

takk for serveren du holder oppe:)

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem redigerte på LFS S1-filmen, da?

 

Jeg er i alle fall med på drifting!

 

Vet ikke om det er min film du sikter til, men jeg har redigert en passe lang S1 film med folk fra forumet her.

 

denne

- BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil

x BMW E28 518i '85

x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91

x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90

rakanishu - drifting away

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasta ned LFS S2 Alpha for noen dager siden... har det drit artig når jeg vinner over turbo bilene på nettet...

 

Men i 1 av 3 løp ender jeg på taket.. :D

 

 

Fungerer det å kjøre på bilforumet serveren med utgaven jeg har?

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyst til å lage en ny film, men føler jeg ikke har tid om dagen. Hadde jeg hatt bra råmateriale hadde jeg kanskje vurdert det, men det tar så mye tid å gjøre selve "filmingen". Redigeringen syns jeg bare er morro for den saks skyld.

- BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil

x BMW E28 518i '85

x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91

x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90

rakanishu - drifting away

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står ikke noen andre setuper der en de som var der fra før...

no har han forklart dg litt dårlig da, se noda, når noen sender dg et setup, så ser du oppe i venstre hjørnet "setup sendt"

såå må du jo motta setupe, det gjør du ved å trykke N, så du får opp sånn liste med folk i høgre hjørnet, der ser du ved den personen som sendte deg at der lyser en S eller SS, bare å trykk på den så får du opp en litn vindu der du velger hva fila skal hete:) da blir den lagret:) og sååå kan du gjøre som supraTT sa..da finner du den der:)

 

håper du forsto dette:)

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no har han forklart dg litt dårlig da, se noda, når noen sender dg et setup, så ser du oppe i venstre hjørnet "setup sendt"

såå må du jo motta setupe, det gjør du ved å trykke N, så du får opp sånn liste med folk i høgre hjørnet, der ser du ved den personen som sendte deg at der lyser en S eller SS, bare å trykk på den så får du opp en litn vindu der du velger hva fila skal hete:) da blir den lagret:) og sååå kan du gjøre som supraTT sa..da finner du den der:)

 

håper du forsto dette:)

 

aha... det forsto jeg, altså jeg har ikke mottat setupen... F***!

 

Kjører GTi for det meste og ligger stort sett på 1:38-1:40 tider, men han jeg skulle få setup av kjørte 1:32 tider... (S2 Alpha Demo)

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår