thagoo Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 jo man får gti breddere med kanalskjørt, er samme som sitter på jetta 90 mod osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exs Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 jo man får gti breddere med kanalskjørt, er samme som sitter på jetta 90 mod osv... men man får vel ikke det alternativet til golf, jeg har ivertfall aldri sett det... kan du henvise til en link eller et bilde? sorry for OT. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Det er vel heller sånn at GTI bredderne passer på G60 kanalskjørtet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 trur'e sjæl jæ. ser ingen golfer på autodb med "gti breddere" og sideskjørt iaff. de som har skjørt, har g60-bredding. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 men man får vel ikke det alternativet til golf, jeg har ivertfall aldri sett det... kan du henvise til en link eller et bilde? sorry for OT. Bilde av den første Golf'en min, og den hadde såkalte GTi-breddere som man også finner originalt på Jetta, da med like kanalskjørt som om du har G60-breddere: Det er vel heller sånn at GTI bredderne passer på G60 kanalskjørtet? Ja. Men skjørtene er de samme selv om det er G60-breddere eller GTi-breddere. Bare at G60-bredderne er breiere. Edit: Fiksa bildet. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg