Ben are Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Vil vite HVEM av dere her som holder til i TR.hjems området... Jeg bor selv på Kolstad, jobber på Wist last og buss på lade og blir her noen år! Så vi må jo finne på noe lurt! Kansje leie garasje ilag eller noe sånt???? Volvo verksted på fritida har jo ikke vært helt feil??? MVH Ben Are Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 jauda.. volvotoilling her! held te på øvre jonsvatne, å kjøre turboslede :bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Seriøs fyr du da???? Trimme?? eller bare kjøre? Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Høres veldig interresant ut. Liker Volvo veldig godt og skal kjøpe meg en 240 neste sommer om økonomien tillater det. Da hadde det var kult om jeg kunne hab blitt kjent med andre Volvo fans som har peiling på det med trimming, styling og slikt. Jeg har ikke så veldig mye peiling, men er villig til å lære meg slikt. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Du får vel lurt Kenneth til å begynne med et nytt prosjekt nå vel;) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beje Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Jeg kjører toførr:p en hvit "herpa" en med "kicker" i bakruta.. er no innom wist en del jeg å, kjører for kollitaxi, så har fast rute for tiller as, så kjører billakk mm til wist :p Bilde av kjærra di da? Bodde på heimdal før jeg, bor ved reitjærdet no da men :P(moholt) Siter 01: Volvo v70 XC solgt. 96 Nissan skyline gts-t spec2 solgt. Nissan 200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 jeg kommer til å bo på Værnes frem til nyttår ihvertfall... Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Er ute etter SERIØSE karer som er intresert i å dele verksted i tr.heim! 4-5 biler i samme garasje med en reserve plass eller noe må det nesten være! Hvist intr kan dere ringe/sms Ben Are 91768562 Hehe... nesten litt kinky kontaktanonse... :shake Ja vi skal da få lurt Zerox til å bruke opp penga sine på Volvo! :D Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg