rallyeraider Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Satt og savna den goe gammle bilen min,da eg søkte litt ,datt eg over denne siden, står mye kjekkt og vite og ikke minst masse fine bilder. Savner grom bilen min. 5 Gt turbo Siter vw golf rallye turbo.Solgt http://www.home.no/rallyeraider Lakkering. send pm 95 escort cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.