MercFreak Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Kan jo kjøpe deg Compomotve 18'' Hvite felger:D Selv om alt for mangen har de... Får de med innpress ned til 15.. Då passer de fint:D jeg skjønner ikke hva alle skal ha dem hvite for.. jeg ville hatt dem i gull for og skille meg ut! Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 synes ikke gull felger passer på så mange andre bilder enn subaru.men det er bare min mening...smak og behag :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lupez Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Noen som vet om en link der jeg kan få lastet opp bilder slik at jeg kan gi ut et bildet av 18" mine.. Solgt felgene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg