LandCruiser Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 Satt en dag her og spilte og fant ut at jeg trengte mer penger. Gikk inn på et forum på Nitto der det stod cheats...Jeg spurte, og en fyr der sa han kunne ordne det til meg...Jeg gav ham brukernavn og passord, noe jeg ikke skulle ha gjort:mad: Nå virker nemlig ikke konoten min der lenger, må lage en ny!!:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 heheeheehehe... Du kunne ikke bare like greit skrevet "jeg er dum" og ingenting annet i denne posten? Vel fortjent.. man gir da for pokker ikke brukernavn/passord til noen på et forum ;) Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Mars 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 Har blitt utsatt for det samme engang når jeg spilte, men de tok bare pengene mine.Thats it:) Sinnsykt Kjiiipt:( Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mars 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 Jeg hadde motsatt effekt.. Plutselig hadde jeg 16mill:D Og jeg prøvde ikke å få det engang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proximus Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Hva er vitsen med å drive å jukse hele tiden? Jeg synes det selv er morsomst å jobbe meg fram til målet. Blir fort lei av spillene hvis man hele tiden skal ha det beste og vinne hele tiden. Det er jo litt av konkurranseinnstinktet som skal fram... Bare min personlige mening... Siter Opel Omega 2.0 16v caravan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg