GTPrimeraGT Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Ja.. enkelt 0g greit, hva er den beste olja? :) og hvor får eg kjøpt den? Siter _/1994 Primera e GT\_ KN,Supersprint,chip Dvd,PS2,Rockford 230V,TV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Ja.. enkelt 0g greit, hva er den beste olja? :) og hvor får eg kjøpt den? ta å sjekk ut denna linken du.. har vel kansje lest da men... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Jeg bytta olje nå får en uke siden cirka. Aner ikke hva slags olje det var på den fra før, men jeg fylt på fresh Castrol GTX Magnatech (eller noe liknende). Var 5w40 helsynth. Merka med en gang at motoren gikk stillere og penere, så denne olja vil jeg bruke igjen. Det Redline greine har jeg også lyst til å prøve. Snakka med en Redline-fyr på motorfestivalen på hellerdusletta i 2004, og da hadde de kjørt bremsing med en 200SX, og en 350Z på festivalen. Hadde øka (hvis jeg husker riktig) cirka 15 hester i 200SX'n, og 10 i 350'n. Det er imponerende "tuning" ved bare å bytte olje, så jeg vil prøve dette produktet en gang, muligens ved neste oljeskift om det ikke blir langt ut på høsten. Prøver du Redline, kan du jo lage en post her, eller en tråd om Olje, eller noe sånt, der du skriver litt om hva du synes. Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 sjekk ut diskusjons posten som er linket til på den siden... der diskuteres det... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg