Gromit Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Eneste fine på en 240 er senk og 17". Styling på 240 er stygt uansett. Den passer best uten. Mulig å lakkere fangere og plastikken nederst om man vil, men synest en 240 er finest som den er, men med senk og 17" Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvojinta Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Rolig gutta...trur hu har type;) hehe.Men bilen blei knall med eikerfelger Channah..kanskje prøve med helchrome grill? Står nesten mere til resten av listverket på bilen, men du gjør jo som du vil!:D NEEEEIIIII!!!! Sette på en chromegrill ødelegger jo en hel bil.... Æsj stygt!!! Passer mye bedre me den svarte da.... Siter Volvo 940 turbo Volvo 240 bruksbil. *Pooh Racing* http://www.Volvojinta86.piczo.com Prosjekt 940.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Lenge siden den saken blei avgjort trur jeg..hehe Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Chromegrill og lister på 240 er porr. Mye finere. Svart gjør den bare harry og enda styggere. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Blei jo deilig med originalgrillen da..dvs. sort grill med chrom ramme:) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Jeg syns GLT-look er penest, dvs. sorte lister og grill +++ Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvojinta Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Jeg syns GLT-look er penest, dvs. sorte lister og grill +++ Enig... happyhappy Siter Volvo 940 turbo Volvo 240 bruksbil. *Pooh Racing* http://www.Volvojinta86.piczo.com Prosjekt 940.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Lenge siden den saken blei avgjort trur jeg..hehe Jupp! ;) Må si jeg ble meget fornøyd den orginale grillen. =) Rent stas å gå å se på´n. :p Hehe. ;) Beholder nok den ja! Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Syns den er fin jeg..meget bra!! Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 NEEEEIIIII!!!! Sette på en chromegrill ødelegger jo en hel bil.... Æsj stygt!!! Passer mye bedre me den svarte da.... Vel, d får være din mening. Synes bilen min ble rett og slett deilig med denne grillen jeg ihvertfall! ;) Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Er jo litt forskjell på helchrom og svart med chromma ramme da..men syns du traff riktig! Passer bra med resten av detaljene på bilen også:) Skal ikke på Hokksundtreffet 21. Mai da?? hehe..er jo et stykke å kjøre men han steineide er jo der hvert år hvertfall, er vel fra oppi dine trakter han såvidt jeg veit! Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Er jo litt forskjell på helchrom og svart med chromma ramme da..men syns du traff riktig! Passer bra med resten av detaljene på bilen også:) Skal ikke på Hokksundtreffet 21. Mai da?? hehe..er jo et stykke å kjøre men han steineide er jo der hvert år hvertfall, er vel fra oppi dine trakter han såvidt jeg veit! Han er d ja.. Ja, d hadde vært noe å reist dit ja! Men d blir vel litt langt. :/ Skal til Våler tenker jeg, Heidal og Ål.. Så får vi se om d blir Eda igjen. :) Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Heidal og Ål er hvertfall safe...prøvde å bestille hytte på Heidal igår men fikk ikke tak i hu snella som messom skal ta imot bestillinger. Tar det til uka:) Litt langt til hokksund for deg ja...er jo nærmere 40 mil fort? 35 hvertfall...tenkte kanskje å prøve Eda jeg å, aldri vært der før men hørt mye bra:) Men nok O.T..må ikke skli helt ut her, hehe. Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Heidal og Ål er hvertfall safe...prøvde å bestille hytte på Heidal igår men fikk ikke tak i hu snella som messom skal ta imot bestillinger. Tar det til uka:) Litt langt til hokksund for deg ja...er jo nærmere 40 mil fort? 35 hvertfall...tenkte kanskje å prøve Eda jeg å, aldri vært der før men hørt mye bra:) Men nok O.T..må ikke skli helt ut her, hehe. Hehe. :p Er endel O.T her ja.. Får lage en post da vettu.. Om hvilke treff folk skal på i sommer! ;) Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Hehe. :p Er endel O.T her ja..Får lage en post da vettu.. Om hvilke treff folk skal på i sommer! ;) du får glede oss med litt panser pryd igjen;) Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg