acoupe Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Hei ! Det begynte plutselig å kakle skikkeli fra toppen(?) pluss en del ventiltikking. Dette skjedde etter bilen hadde stått stille noen dager etter montering av rs-utblås samt skifte av noen vakumslanger. Noen som kan tyde hva dette kan være ? Kaklinga kan virke som om noen som slår borti noe, og lyden er litt opp og ned, noen ganger høyt og noen ganger lavt...dette på tomgang. Men når du gasser så kakler det uansett. Det startet plutselig etter den hadde stått litt på tomgang etter å ha startet den, det var helt jevn og fin tomgang og ingen ulyder når jeg starta bilen for første gang. Det er ikke lenge siden jeg tok oljeskift har og tatt oppi no rensemiddel greie som smører ekstra nå nylig. Tok også oppi litt ekstra med olje før jeg startet bilen. Noen som kan hjelpe meg ? gjerne litt hurtig :) mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 tenkte på en ting.... kaklinga kan egentlig høres ut som om det kommer ifra dynamoen. Har i en stund hatt en stygg kraslelyd fra den, kan det ha noe sammenheng ?? Kraslelyden blir borte når jeg tar på reimspray! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 kjørte bilen litt i stad, i 30 min ell no Så ble all ulyd borte ! what ??? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Er det ikke bare lyden fra RS-utblåset da? Jeg var helt overbevist om at g-laderen var rast igjen når jeg monterte med rs-utblås ;) Bråka såpass mye Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Er det ikke bare lyden fra RS-utblåset da?Jeg var helt overbevist om at g-laderen var rast igjen når jeg monterte med rs-utblås ;) Bråka såpass mye vet faktisk ikke, hørte ikke ut som om det kom fra g-ladern. Men nå er jo lyden borte da...hehe...ble ikke no høy kakle lyd, men kvine lyden ble litt høyere ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 vannpumpen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg