Gå til innhold

Taverin: Nissan Sunny N14 - Min Nissan Sunny N14

Ranger emnet


Taviren

Anbefalte innlegg

Her er min Nissan Sunny. (solgt) Gammel tråd!

Den er en -93 modell med 1.6l motor og 102 hk.

Dette er hva jeg har gjort:

-Fjerna bakerste lydpotte og erstattet den med Simons lyddemper.

-Endestuss i rustfritt stål (fin lyd)

-Kutta ut alt av plast i fronten og lagt netting overalt.

-Pioneer spiller 3600 eller no

-Lakkert alle dørhåndtak

-Bruker Agip racing olje. Fungerer veldig bra!

-Lakkert baklyktene og sideblinkerne

-Montert Xenon pærer

-Beltepads på¨alle fire beltene (Nissan pads fra Honk Kong foran og MOMO bak)

-Fjerna vindusviskerne på lyktene.

 

Det er mye jeg har lyst å gjøre med bilen, men når sommern er over så er det i realiteten lite jeg får gjort :wonder

 

Jeg skal i allefall skifte demperne til noe bedre. De er egentlig defekt. Lekker olje osv.. men kan enda kjøres forde.

 

Skal skifte bremser foran. Til noe bedre der også. Kunne godt fptt noen tips på den saken. De er slitte så jeg trenger noe nytt.

 

Bilder finner dere under her. :cool:

 

3e4cb6c0.jpg

 

Bilderavdiversebiler.jpg

 

 

bilen23.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Senk, alu.hjul å kast det H.feste til h........

 

 

Skakke bygge no alla gamle bilen til Zwan?

 

bilen han var mazda ja, men Nissan sunny sedan GTI-R hadde vel vært tøft.

 

Det er sleeper det;)

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fronten ser godt gjennomført ut med alu-griller, og bortsett ifra litt tull og tøv så er vel dette et godt steg mot noe godt ;) Men hvordan lakkerte du baklyktene dine?

 

Kjøpte egentlig bare soting spray og la plast rundt hele rompa unntatt lysene... La bare på et lagg ettersom politiet i Tromsø er bra kjipe når det gjelder soting..

Det går egentlig på penger alt. Hadde jeg hattt penger hadde jeg gjort mye mer med bilen. Blir lærling til Høsten nå så jeg kommer til å tjene mer!

 

Tenkte jeg sku sparkle og lakke litt på fronten. Få vekk alle de fæle områdene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senk, alu.hjul å kast det H.feste til h........

 

 

Skakke bygge no alla gamle bilen til Zwan?

 

bilen han var mazda ja, men Nissan sunny sedan GTI-R hadde vel vært tøft.

 

Det er sleeper det;)

 

Ja, henger feste kan jeg ta bort. Enig der! Leter et alu felger, men vet ikke helt enda hva jeg bør ha... Tenker på noe med 12 eiker. Det ser fet ut på sunny. Skal senke eller skifte til andre dempere der jeg kan justere selv.

 

Hadde vært fet med GTI-R, men der mangler jeg litt og alt av kunnskaper :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig med GTI-R hood med scoops og alt på en sedan? Og passer alt av styling på sedan?

 

detta tror jeg nokk skal passe om en an mellom sedan og hatchback, bortsett fra sideskjørta i.o.m at du har fire dører...sideskjørt skaffes fra http://www.carmate.com til din bil...

 

har fullstendig styling liggendes viss du er interisert...er detta fra carzone...

 

og ja! kjøp de tsw felgene å sleng bilen noen cm nærmere bakken! blir gromt!

Nissan Sunny GTI 16v

 

NCCN.no(Nissan Car Club Norway)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

detta tror jeg nokk skal passe om en an mellom sedan og hatchback, bortsett fra sideskjørta i.o.m at du har fire dører...sideskjørt skaffes fra http://www.carmate.com til din bil...

 

har fullstendig styling liggendes viss du er interisert...er detta fra carzone...

 

og ja! kjøp de tsw felgene å sleng bilen noen cm nærmere bakken! blir gromt!

 

 

Har du det sier du.. Finner ikke sideskjørt på carmate..

 

Hvor mye skal du har for delene og hvorfor har du dem liggende.. Du har en N13 ikke sant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du det sier du.. Finner ikke sideskjørt på carmate..

 

Hvor mye skal du har for delene og hvorfor har du dem liggende.. Du har en N13 ikke sant..

 

stemmer...alle deler er helt nye....sideskjørta er grunna, men d er jo uintresant for deg da=P

 

dem ligger her å koser seg fordi at de ikke gjikk rett på bilen(døh) å den tiden jeg hadde på meg til å få de til å passe før lakkeringa var ikke mer en en uke så derfor blir d muligens til vintern at jeg kansje prøver meg vist jeg har dem fortsatt...

 

har som følger:

-front og bakfanger

-sideskjørt

-øyelokk

-GTi-R scoop(de to små og det store)

 

ny pris finner du på http://www.streetdesign.no, kom med et bud du...! mener jeg betalte oppimot 10000 for alt detta der..

Nissan Sunny GTI 16v

 

NCCN.no(Nissan Car Club Norway)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår