m4gnus Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Ny mod fra meg. Jada jeg har brukt litt mye contrast. Brukte omtrent to timer på den. Original: http://home.no.net/modified/ps/cm20765mj.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ejd33p Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Den var sikkeli nice, kontrasten passer sikkeli bra :D Motoren er dritbra! men du har gjort en dårlig jobb med fjerne gamle døra der lambodøra er nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 sinsykt fet.... likte den godt.. fjern den gamle døra så er den helt 100%:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Kul driftebil :D skru av lysa plis hehe, og som tidligere nevnt...fjern gamledøra...kunne vært litt lysere i motorrommet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Takk for komentarene. Jeg har gjort lite for å fjerne den gamle døra ja, men det som kan se ut som "vinduskarmen" er faktisk sideskjørtet til 350z'en som står i bakgrunnen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 ikke værst, ganske bra faktisk ;d copy paste er undervurdert av mange, bra å se at folk trener på å gjøre det bra der og Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg