VW2 Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Okay. Da sier vi Ikea Furuset, da. Og klokka? Bare for at alle er sikkre......... Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 La oss si fra sånn ca. kl 17, da.. Jeg kommer nok litt over. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Jaja da var enda et golf meet gjennomført. Men var litt laber deltagelse denne gangen. Fikk ikke tatt så mange bilder , men fikk et par kjøre bilder. Remster : Den golfen din satt som et uvær på veien ass.. Morsomt å se hehe.. Så ut som du kjørte med superlim på dekkene :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Vi skulle stilt opp bilene og tatt et skikkelig norge i rødt-hvitt-blått-bilde. :) Får ta det en annen gang.. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Menmen. Tok da noen bilder på veien hjem.. Er sannelig ikke lett å ta klare bilder i dårlig lys, i fart med kamera i en hånd. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Jaja da var enda et golf meet gjennomført. Men var litt laber deltagelse denne gangen. Fikk ikke tatt så mange bilder , men fikk et par kjøre bilder.Remster : Den golfen din satt som et uvær på veien ass.. Morsomt å se hehe.. Så ut som du kjørte med superlim på dekkene :) hehe. sitter ganske godt på ja :D skal ikke klage på det. men må snart bytte ryggen min tror jeg :P slår ganske bra når jeg treffer dumper. men, få felga dine a :P Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 hehe. sitter ganske godt på ja :D skal ikke klage på det. men må snart bytte ryggen min tror jeg :P slår ganske bra når jeg treffer dumper. men, få felga dine a :P slår/hopper.. :D :D Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 slår/hopper.. :D :D hoppa ganske bra et par ganger på veien nedover ja. fint å bare ha 2 hjul i kontakt med bakken :p Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Ja vi får se hva julenissen bringer i år da vettø Remster ;) . Skal si ifra hvis det blir noe av, da er du første mann :) HVa slags senk har du a ? Supersport ? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Ja vi får se hva julenissen bringer i år da vettø Remster ;) . Skal si ifra hvis det blir noe av, da er du første mann :)HVa slags senk har du a ? Supersport ? jamex fulljusterbart. :D Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Hvor mange var på plass da? Tenkte jeg skulle ta meg en tur, men sjekka her rundt 12 tiden, og glemte å sjekke etter det, så det ble lite meet på meg gitt... uhhmmwhat? Noen som er klar for et til til helga eller?!? :wonder Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Hvor mange var på plass da?Tenkte jeg skulle ta meg en tur, men sjekka her rundt 12 tiden, og glemte å sjekke etter det, så det ble lite meet på meg gitt... uhhmmwhat? Noen som er klar for et til til helga eller?!? :wonder du må jo først og fremst lære deg å svare på sms når folk sender deg. sto der og blomstra med motorfeste som du skal ha. eller hente. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 sms?! neeehh... jeg hakke fått no?!?? hmm... du sendte til 97661119 eeelleeeeeer?! assman Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 sms?! neeehh... jeg hakke fått no?!?? hmm... du sendte til 97661119 eeelleeeeeer?! assman haha. vært litt rask når jeg trykka på tlf. hadde et 1 tall for mye :p. jaja. møtes og bytte motorfeste og penger snart? men, nok O.T. ta en pm. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88556 Ser ut til at det blir enda en gang, da.. Så.. Nå er det bare å blåse støv av Porschene deres og komme dere ut! :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg