Helios Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Den som kan fortelle meg hva denne stilen kalles, og gjerne også fortelle litt om den vil få heltestatus i min bok. og til dere som ikke vet.. vennligst gi F£#& i å skrive ting som "åå fy 9o78978 så stygt" og anna tull.. jeg VET det er stygt.. ønsker kun info om stilen Er det rett og slett et forsøk på å kopiere japanske racingbiler? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 ser ut som om det er hjemmelaget. Hadde vært artig å vite litt mer ja :) Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Vet ikke noe om stilen, men vet at de bildene pluss flere har vært oppe i en "overkill-tråden". Bilder pluss linker. Søk litt så finner du kanskje ut litt. Mulig det står på jap på de sidene der da... Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Bozo stil.. Er fett det;) Men ikke når det blir så veldig overdrevet. Går vel under japansk oldskool og Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 "En del" bilder av slike biler... http://tanetane92.web.infoseek.co.jp/gallery.html Mye annet og da... Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 jeg vet at det blir kalt bozo stil en del ganger ja.. :) syns noe av det kan være fett.. men vil gjerne ha mer info om det.. noe jeg ikke finner på forumet.. og Jensemann.. om du hadde sjekka linken jeg har tatt bildene fra? så ser du at det er den du legger ut :P hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Helios: La du i det hele tatt ut en link? Kan ikke jeg se iallefall...:cocain: Er 10000000 bilder av slike biler på den sida, så er jo vanskelig å finne akkurat det bildet du la ut da... Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaPowah Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Hundre ganger artigere enn å glane på styla Golfer, som følger den samma oppskrifta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Helios: La du i det hele tatt ut en link? Kan ikke jeg se iallefall...:cocain: Er 10000000 bilder av slike biler på den sida, så er jo vanskelig å finne akkurat det bildet du la ut da... jeg mente kilden til bildet da :P hehe.. samma faen det vel..hehe.. kos og klem :P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Hehe.. kilden ja... Høyreklikk og vips:) Skal ikke plage deg mer nå! Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suzukiTS Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Er slik styling anonnse i Gatebilmagazine. Der kan man få kjøpt slik styling å ha på div biler. Tvilsomt att slik er lov i Norge men. hehe Siter --------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Er slik styling anonnse i Gatebilmagazine. Der kan man få kjøpt slik styling å ha på div biler. Tvilsomt att slik er lov i Norge men. hehe Tok du den annonsen seriøst?????? altså.. heh.. de bildene dem har brukt kommer fra samme side som jeg har henta mine bilder. til Jensemann.. plager ikke meg du..hehe.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 øy... hvem har fjerna innleggene mine?? :mad: hehe.. neida.. skal ikke plage deg mere..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg