lars-frr Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Det finnes mange forskjellige potter til golf , supersprint,remus, TT som de snakker om på vwvortex hele tiden. Men hva er det egentlig som avgjør lyden? Alle sier at supersprint lager en mye finere lyd en for eks simons . Hvis man da bruker 2 " rakerør hvordan kan da egenlig en supersrpint potte lage anderledes lyd en da foreks simmons. Er det diameteren på selve potta som gjør det , eller er det utformingen ? Og hva er det egentlig som gjør supersprint så bra ?? Skjønner jo at forskjellig motor osv, men gå ut i fra en vanlig 1.8 l da.. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 innmaten............. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Men nårjeg ser inn i potten min så er det jo ikke en dritt der.. mener jeg Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 du mener mye rart du.. hva med å kutte opp de forskjellige lyddemperene, så kan du sammenligne?? Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Bygg og bo den er go ... Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg