Co|a Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 noen her som skal til rudskogen? stille ut bilen? dere som skal dit må ta _masse_ e30 bilder da ! :D Siter bmw e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Jeg skal på rudskogen, og jeg blir kanskje å se på bane og.. :) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 noen her som skal til rudskogen? stille ut bilen? dere som skal dit må ta _masse_ e30 bilder da ! :D Skal dit jeg, drar fredag morra og blir til søndag =) Blir vel bilder av alle E30 som er verdt å ta bilder av ;) Men de fleste har jeg nok bilder av fra før, ble jo en del bilder på ccn treffet på rud, samt har mange andre fra før heh. Men det blir vel noen nye, kommer en del svensker i også, veldig mange har jeg inntrykk av faktisk, svenske Limmet kommer, sjekk ut http://www.limmet.se og http://www.zatzy.com/showthread.php?t=200076 Han jeg gleder meg mest til å se, matt svart coupe med m3 breddere, hvite mo's og m3 e36 3.0 med turbo god for 900 hk, motoren har blitt skrudd sammen denne uka og ukene før, mål på over 800 hk, blir jææævlig bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Co|a Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Skal dit jeg, drar fredag morra og blir til søndag =) Blir vel bilder av alle E30 som er verdt å ta bilder av ;) Men de fleste har jeg nok bilder av fra før, ble jo en del bilder på ccn treffet på rud, samt har mange andre fra før heh. Men det blir vel noen nye, kommer en del svensker i også, veldig mange har jeg inntrykk av faktisk, svenske Limmet kommer, sjekk ut http://www.limmet.se og http://www.zatzy.com/showthread.php?t=200076 Han jeg gleder meg mest til å se, matt svart coupe med m3 breddere, hvite mo's og m3 e36 3.0 med turbo god for 900 hk, motoren har blitt skrudd sammen denne uka og ukene før, mål på over 800 hk, blir jææævlig bra! får håpe du knipser ett eller to av bilen min da :D hehe.. får bare håpe alt går etter planen.. monterer sideskjørt og frontleppe i morra etter jobb så reiser jeg og en kompis oppover på fredag rundt lunch! blir muligens utstilling for min del.. :) Siter bmw e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Hvordan E30 har du da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Co|a Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Hvordan E30 har du da ? 4 dørs 90 mod som er senka 80/60 og 8,5x17 azev a, m3 vinge/skjørter og rieger frontleppe osv :) pen og se til ivertfall! hehe motor er på vent til vinteren :) Siter bmw e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Jeg kommer! Legger meg på hjul nedover NÅ :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Jeg kommer rullende nedover på lørdag en tur tenker jeg.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 skal opp å ta noen bilder jeg og, tar 10 min med bil dit så det er kjekt! bilen min blir ikke ferdig før neste år så da kommer jeg for fullt med ny maskin og full M3 styling som er på vei inn nå..Med Audi Killer som tak senker :wave Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Mye fine bimmere! Så spesielt 3-4 E30 M3 som var veldig fine! Har dårlig med bilder da...glemte kameraet i bilen =( Den nye M6en gikk overaskende bra!! Synd at Pedern kræsja sin, stod ca 30 cm i fra, og bensinen rant ut og front ruta knuste, fronten var ikke akkurat pen etter det kræsjet!Det var kjipt! Noen av dere her som eier den E34 M5 varebilen? ble mye drifting på den! en av de få som driftet bra og ofte :win Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Mye fine bimmere! Så spesielt 3-4 E30 M3 som var veldig fine! Har dårlig med bilder da...glemte kameraet i bilen =(Den nye M6en gikk overaskende bra!! Synd at Pedern kræsja sin, stod ca 30 cm i fra, og bensinen rant ut og front ruta knuste, fronten var ikke akkurat pen etter det kræsjet!Det var kjipt! Noen av dere her som eier den E34 M5 varebilen? ble mye drifting på den! en av de få som driftet bra og ofte :win Var der og kikket jeg, sov fra lørd-sønd. Var bra, var også og fikk luftet tralla en tur rundt på banen. Ble vel en 20-25 runder, bare for morro. Er jo ikke akkurat en rask racer :) Han med M5 varebil, er Espen det. Tviler på at han er på forumet, bor i området rundt Oslo.. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Co|a Skrevet Juli 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 sååå typisk.. rett før ålgård på vei hjem fra Gatebil så kommer en KANIN håppende rett i fronten på bilen min mens me hadde 110-120.. :( nye leppa gikk til helvete og fronten blei litt bøyd innover :( kommer bilder i morra.. Siter bmw e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg