Mr.Racer Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Hei.. Har en Bmw 320i E30 1984 mod. på hand til å kjøpe for 15.000kr.. Bilen er heilt fin utvendig, full styling med knekt bakfanger,bra felger til en del lapper, nyoppattlakka og rustfri, takluke... Eiger har påkostet bilen snart 100.000kr! Einaste minusa så er på bilen som eg veit om er att eg må kjøpe nye dekk, betale årsavgift,ny motor fordi den andre er feilstilt og har feil tenning og att eg må fikse bakfangeren.. Har snakket med en person som har skrudd en del på den bilen med eigeren, fekk broren til å spørre så han ikkje laug el. noko slikt.. Fikk til svar att bilene der var vert å satse på... syns det og selv.. Kva meiner dere?? Mvh Max-power Siter Audi A4 1.8TQ 1997mod. X- Bmw 320i E30 M-tech1. X- Nissan 200sx S13 J-spec. X- Bmw 320i LE E30 1986 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirdude Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Hei.. Har en Bmw 320i E30 1984 mod. på hand til å kjøpe for 15.000kr.. Bilen er heilt fin utvendig, full styling med knekt bakfanger,bra felger til en del lapper, nyoppattlakka og rustfri, takluke... Eiger har påkostet bilen snart 100.000kr! Einaste minusa så er på bilen som eg veit om er att eg må kjøpe nye dekk, betale årsavgift,ny motor fordi den andre er feilstilt og har feil tenning og att eg må fikse bakfangeren.. Har snakket med en person som har skrudd en del på den bilen med eigeren, fekk broren til å spørre så han ikkje laug el. noko slikt.. Fikk til svar att bilene der var vert å satse på... syns det og selv.. Kva meiner dere?? Mvh Max-power Mener det var alt for dyrt!... 8-10000.- kanskje... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Racer Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 må ta i betraktning att han har brukt snart 100.000kr på å fikse oppatt bilen da.. Fikset den nokså godt oppatt.. einaste motoren som er en del trøbbel med.. Noen som veit pris på ny motor eventuelt? Siter Audi A4 1.8TQ 1997mod. X- Bmw 320i E30 M-tech1. X- Nissan 200sx S13 J-spec. X- Bmw 320i LE E30 1986 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 100.000........det tviler jeg på. hva er det han har brukt så mye penger på? Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Spør han om du får se noen kvitteringer da, så han kan bevise det. 100000 hørtest jo litt mye ut! Har den vært kræsja før da eller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Han har spart alle kvitteringer siden den var ny, og tar med alle servicer og deler han har skiftet siden den var ny ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 hørtes ut som ugler i mosen :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirdude Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 hørtes ut som ugler i mosen :D[/quote Ja, helt klart at d er ugler i mosen, under barken, i skogen å på take her....:P nei men hmm... vill ikke ha kjøpt biln, gir ikke 15000.- for en bil som må fikses med en gang... kjøpte en e30 87 mod 320i, med ny motor, null rust, full rieger gts kit, nylakkert for 20000.- såe 84 mod med en del feil for 15000.-... ekke vært det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifPer Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Mener det var alt for dyrt!... 8-10000.- kanskje... hehe, 8 - 10k er veldig lite da! da skal den være i dårlig stand. må nok regne med 15k for en brukbar 320. spørs hva km stand er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Det jeg stusser over er at hvis han har klart å koste på bilen over 100.000kr, så burde han vel hatt råd til både nye dekk og fått tenninga justert osv... Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 for 100.000 ville den bilen hvert drit strøken uten knekt bakfanger, slitte dekk osv. den dessuten heller ikke vært noen 320. med 100.000 hadde jeg og sikkert mange andre bytta motor og uderstell til en turbo mata e34 M5 maskin el! Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirdude Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Hei.. Har en Bmw 320i E30 1984 mod. på hand til å kjøpe for 15.000kr.. Bilen er heilt fin utvendig, full styling med knekt bakfanger,bra felger til en del lapper, nyoppattlakka og rustfri, takluke... Eiger har påkostet bilen snart 100.000kr! Einaste minusa så er på bilen som eg veit om er att eg må kjøpe nye dekk, betale årsavgift,ny motor fordi den andre er feilstilt og har feil tenning og att eg må fikse bakfangeren.. Har snakket med en person som har skrudd en del på den bilen med eigeren, fekk broren til å spørre så han ikkje laug el. noko slikt.. Fikk til svar att bilene der var vert å satse på... syns det og selv.. Kva meiner dere?? Mvh Max-power - Du kan jo sjekke etter lekasjer/svetting fra girkasse, motor, bakaksling - Sjekke drivakselmansjettene om de har morknet og sprukket. - Rust på bremserør - Eksos -->rust? hull? - Sjekk under mattene i bagasje rommet for fukt/rust - Sjekk under pakningen som går rundt bagsjerommet for rust - Sjekk røret til bensintanken for rust/lekasjer - Sjekk under matter inne i bilen etter fukt--> kjenn etter med hånda di - Slitt interiør/kilomterstand - Se i motorrom for morkne slanger.. Kjenn/klem litt på dem og se nøye... - Sjekk lykter for dugg/vann - Rust i hjulbuer framme og bak? - Sjekk kanalene for rust/spesielt jekk-punkter bruker å være sårbare - Sjekk olje --> vann i oljen? - Sjekk bremser - Takluke? --> tilt den opp og sjekk for rust på sidene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Hei.. Einaste minusa så er på bilen som eg veit om er att eg må kjøpe nye dekk, betale årsavgift,ny motor fordi den andre er feilstilt og har feil tenning og att eg må fikse bakfangeren.. Mvh Max-power Hvis det er tenninga som er problemet så ser jeg ikke helt hvorfor du trenger ny motor, det tar 2min å justere tenninga Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 for 100.000 ville den bilen hvert drit strøken uten knekt bakfanger, slitte dekk osv. den dessuten heller ikke vært noen 320. med 100.000 hadde jeg og sikkert mange andre bytta motor og uderstell til en turbo mata e34 M5 maskin el! Du må ha bygd mye bil.... :pray Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirdude Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 for 100.000 ville den bilen hvert drit strøken uten knekt bakfanger, slitte dekk osv. den dessuten heller ikke vært noen 320. med 100.000 hadde jeg og sikkert mange andre bytta motor og uderstell til en turbo mata e34 M5 maskin el! Sier meg enig med deg Ehrnst :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg