Kebab gud Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 i søndagens Topgear episode var det et nytt løp, denne gang var det mellom Hammond og may i båt og Clarkson i en mercedes mclaren SLR.. målet denne gang var Oslo.. men hvilken by var det Hammond og May havnet i da den andre båten revnet? hørt noen sier grimstad.. men det ville bety at de klarte å mose 2 båter mellom kristiansand og grimstad.. er det idetheletatt mulig? nei noen andre sier Drøbak.. noe som passer bedre.. men er det noen som kan bekrefte noen av de? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Jeg lurer på det samme, men er vel kanskje ikke det letteste å finne uten siden de aldri fant det ut selv. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Må le litt av James May da .. som ikke har 5tusen på konto engang :P vel .. nå har han jo hundrevis av unger da :P (mener det var mer enn 5 :P) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 ok .. fant det ut.. det er i stavern :P jeg pleide å jobbe der .. og jeg bor like ved .. men så jeg det? neeeei http://www.op.no/bildeserier/siden_sist/article1558393.ece Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 jeg så bilen hans her i oslo da... ligger bilde av den på carspottings forumet.. morro med sånne utfordringer da.... Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Må le litt av James May da .. som ikke har 5tusen på konto engang :Pvel .. nå har han jo hundrevis av unger da :P (mener det var mer enn 5 :P) Kan jo være han har mer enn den ene kontoen da. :) ok .. fant det ut.. det er i stavern :Pjeg pleide å jobbe der .. og jeg bor like ved .. men så jeg det? neeeei http://www.op.no/bildeserier/siden_sist/article1558393.ece Ok, hadde et stykke igjen også da. Synd det gikk som det gjorde. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Er det noen som har forslag til hva jeg skal skrive i Dc++ for å finne den episoden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Er det noen som har forslag til hva jeg skal skrive i Dc++ for å finne den episoden? Vet ikke, men det er iallefall episode 6 i sesong 6. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Vet ikke, men det er iallefall episode 6 i sesong 6. Takk takk :) Fant den nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Jeg fant den med en gang. Er på 800mb. Vet ikke hvordan jeg skal få gitt den til noen uten at modsa blir sinte da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NewBeetle Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Kanskje du kan sende linken som privat melding til dem som er interesert? Som meg f.eks. :popcorn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Litt off topic kansje.. men.. jeg ble sittende å bla videre i bildeserien og kom over dette bildet (hehe) :D Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg