Gå til innhold

Batteri til bilstereo bruk

Ranger emnet

fribbern

Anbefalte innlegg

Jeg trenger et nytt batteri som tåler litt stereo.

hvor får jeg dette?

Noen her på forumet som kan gi meg ett tilbud?

Mvh

Anders

Få på forumet av forhandlere som kan gi tilbud, men andre brukere her kan henvise deg til de riktige forhandlerene.

Kan anbefale Maxxima, Stinger, Odessey, ++

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hørt at Optimas Yellowtop batterier skal vere fine til dem som har litt stereo...

Du er inne på noe der! men det var helst for ei tid tilbake at de var best.

Yellowtop som er det beste batteriet til Optima (så vidt jeg har skjønt) tilsvarer det minste batteriet til Odyssey. Lurer på om Odyssey'en er billigere og! ligger på rundt 1800,- mener jeg å huske. Begge batteriene leverer vel 900 Ampere. (Ikke bland med ampere timer, 'Ah'!)

De fleste bilstereoforhandlere med respekt for seg sjøl har slike batterier.

Kjenner ikke til stinger sine batterier, men hører rykter om at det koster mer enn det smaker? Erfaringer?

Saab 9000 airflow - 80's style

- Why drive a car, when you can pilote a SAAB?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er inne på noe der! men det var helst for ei tid tilbake at de var best.

Yellowtop som er det beste batteriet til Optima (så vidt jeg har skjønt) tilsvarer det minste batteriet til Odyssey. Lurer på om Odyssey'en er billigere og! ligger på rundt 1800,- mener jeg å huske. Begge batteriene leverer vel 900 Ampere. (Ikke bland med ampere timer, 'Ah'!)

De fleste bilstereoforhandlere med respekt for seg sjøl har slike batterier.

Kjenner ikke til stinger sine batterier, men hører rykter om at det koster mer enn det smaker? Erfaringer?

Odessey og Stinger er samme batteri, bare to forskjellige merker, noen plasser er stinger billigere enn odessey, andre plasser omvendt.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odessey og Stinger er samme batteri, bare to forskjellige merker, noen plasser er stinger billigere enn odessey, andre plasser omvendt.

Ble plutselig i tvil hvordan det skrives, men jeg mente nok jeg hadde rett :cool: (ikke ta det ille opp)

odyssey.gif

Saab 9000 airflow - 80's style

- Why drive a car, when you can pilote a SAAB?

Lenke til kommentar
Del på andre sider