Gå til innhold

MR S60 R Stage II '05

Ranger emnet

Musti

Anbefalte innlegg

Den var jo styggfet.. Men har et par råd og gi deg, prøv og unngå og få hjula så langt opp i hjulbuen ( da får jo ikke bilen svinget ) og noe jeg trur ville ha hjolpet mye på den bilen er og sote rutene og sette på noen øyelokk.. Ellers så var den helt sykt tøff. Er body-kitet brushet forresten?

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bak kit er brusha, men sida og foran har jeg fixat från digimods (med litt brusha er det på alla).

PS. Update kommer !!

Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!!

Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts.

http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bak kit er brusha, men sida og foran har jeg fixat från digimods (med litt brusha er det på alla).

PS. Update kommer !!

Det var jævelig dumt av deg...det er Mr.Digimods som har brushet det SELV også kommer du og tar det fra han?Hadde du vært medlem på digimods og posta den så hadde du vært banna med en gang... :iconsm

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehhh ja.. men nå er jo dette photoshop;)

musti: men ikke bra å "låne" kitt fra andre modder..

men hadde jg lagd en modd som andre ville "lånt" deler ifra. så hadde jg tatt d som ett komplemang.

modden blei fet:)

fikk nesten litt lyst å prøve og modde, med diverse ting fra andre her på forumet! :D hehehehehe Devil

- 86 Nissan Bluebird Turbo SR

x 90 Mazda 626

x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers)

Lenke til kommentar
Del på andre sider