Hondaen Skrevet Mars 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 Hvorfor stresse ? Kjøp lakkfjerner og smør på.. da bobler den og du kan lett skrape alt av, uten å ødelegge underlaget med sandpapir osv.. :D Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 mulig jeg ikke har fått med meg alt men volvoen min har hett 3 farger på seg og jeg skal ha den 4. men er det slik at lakkfjerner er tingen for jeg vill helt ned. og det er snakk om hele bilen ned til stålet. og lakkfjerner er ikke skadelig. de som har greie på det kan svare helst på pm men jeg må vite sikkert. orker ikke mere arbeid på den enn jeg må fot det begynner å bli mange timer Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 Skal du ikke lakke det igjen da. Da vil du vel ha lakken til å sitte da??? Kanskje det er lettere å gjøre grunarbeide NÅ. Med andre ord, puss av lakken med sandpapir. To fluer i en smekk??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 har hørt det er mye arveid med sandpapir. er MYE lakk og sparkel på den og vil ha vekk alt. må jo være lettest med malingsfjerner også bare grunne og lakke på. må jo bli best. bilen skal bli svart eller brå. Da vil du vel ha lakken til å sitte da??? den sitter jo samme hva jeg gjør Kanskje det er lettere å gjøre grunarbeide NÅ. er det ikke det samme om jeg gjør det nå eller senere???? Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Mars 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 Er litt i tvil hva jeg skal gjøre. Lakkfjerner, sandblåsing eller en sterk høytrykkspyler. Det beste ville vel vært høytrykkspyler. Tror det ville gått hvis jeg hadde fått tak i en jævlig sterk en. :D Orignal lakken sitter godt så den er det bare å matte ned. Den grønne lakken sitter heller dårlig. Takk for tips. :) Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg